کد خبر: 830869
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
رئیس اتاق اصناف فردیس تاکید کرد
رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس با بیان اینکه برخی از آرایشگران زنانه این شهرستان در امور پزشکی مانند بوتاکس، لیپوساکشن و... که از رسته های پزشکی است ، دخالت می کنند، اظهار داشت: آرایشگران زنانه نباید خارج ازچارچوب وظیفه خود عمل کنند.

محمد مهرور در همایش آرایشگران زنانه فردیس که در تالارگلریزان این شهرستان برگزارشد، افزود: یکی از مشکلات خاص آرایشگران زنانه در این شهرستان به کم اطلاع بودن از قوانین آرایشگری بر می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به برخورد ها و طرح هایی که مصوب می شود قرار است با آرایشگران متخلف برخورد شود که هدف از برگزاری این همایش اطلاع رسانی است.

مهرورافزود: در فضای آرایشگاه ها کاری که مربوط به رسته پزشکی است انجام می دهند که حیطه کاری آنها نیست اما دخالت می کنند و تصمیم قانون بر این است که برخورد جدی با آنها شود.

وی اظهار داشت: طرح برخورد با آرایشگران زنانه در این شهرستان از اوایل بهمن ماه جاری آغاز می شود که طبق قانون قرار است با آرایشگران متخلف برخورد شود.

مهرور گفت: در شهرستان فردیس 700 آرایشگاه فاقد مجوز وجود دارد که حداقل جریمه برای آرایشگران متخلف و فاقد مجوز 250 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آرایشگران زنانه که در خانه فعالیت می کنند، افزود: متاسفانه برای آرایشگرانی که در خانه فعالیت می کنند قانونی تعریف نشده است که طبق قانون باید در مکان تجاری کار کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: هرگونه تبلیغات مانند بروشور،تراکت و... برای آرایشگران زنانه فاقد مجوز غیرقانونی است و با آنها برخورد می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را اطلاع رسانی و روشنگری آرایشگران زنانه فردیس با این قوانین دانست ، افزود: آنهایی که فاقد پروانه کسب هستند بدنبال مجوز گرفتن باشند چرا که تخلف در محیط آرایشگران برخورد شدید صورت می گیرد.

در این همایش 250 نفر از آرایشگران زنانه شهرستان فردیس حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار