کد خبر: 830784
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
دیروز در بهارستان چه گذشت
مجلس شوراي اسلامي روز گذشته نيز در سه شيفت به بررسي برنامه ششم توسعه به خصوص در حوزه‌هاي اقتصادي پرداخت تا روند تصويب اين برنامه با سرعت هر چه بيشتر ادامه پيدا كند.
مجلس شوراي اسلامي روز گذشته نيز در سه شيفت به بررسي برنامه ششم توسعه به خصوص در حوزه‌هاي اقتصادي پرداخت تا روند تصويب اين برنامه با سرعت هر چه بيشتر ادامه پيدا كند.
در جلسه ديروز مجلس شوراي اسلامي بخش‌هاي ديگري از قوانين مرتبط با حوزه اقتصاد از جمله تكميل مسكن مهر و همچنين مكلف شدن شهرداري‌ها و دولت براي بررسي توسعه هر چه سريع‌تر مسكن مهر به تصويب رسيد، البته به غير از حاشيه‌هاي مربوط به تصويب اين قوانين نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بيانيه‌هايي در خصوص برخي اتفاقات روي داده در كشور داشتند كه در صحن علني مجلس قرائت شد. از طرف ديگر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ظاهراً صبح ديروز جلسه داشته است تا بر تمام اتفاقات و حاشيه‌هاي مربوط به اظهارات ظريف نقطه پاياني كشيده شود.
حواشي مربوط به اظهار نظر ظريف آنچنان دامنه‌دار شد كه حتي برخي از نمايندگان كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس يكي از نمايندگان را متهم به دزديدن نامه غيرمحرمانه بودن اظهارات ظريف كردند. از سوي ديگر بيانيه‌اي بدون امضا در خصوص محكوميت اقدام كريمي‌قدوسي منتشر شد كه برخي آن را جعلي دانستند.
 
  تقدير 241 نماينده از رزمايش پدافند هوايي
به گزارش فارس، 241 نماينده مجلس با امضاي بيانيه‌اي از برگزاري رزمايش پدافند هوايي «مدافعان آسمان ولايت 7» ارتش جمهوري اسلامي ايران كه اخيراً در منطقه جنوب كشور انجام شد، تقدير كردند.
متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) ارتش جمهوري اسلامي ايران با كاركنان سلحشور، جوان، مؤمن و با‌تجربه خود كه افتخار سنگرباني و دفاع از حريم آسمان ميهن عزيز اسلامي را عهده‌دار مي‌باشند، با هدف نمايش اقتدار پدافند هوايي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، رزمايش مدافعان آسمان ولايت 7 را در حوزه‌هاي مختلف در سطح منطقه جنوب كشور به اجرا گذاشتند. امروز ملت بزرگوار ايران اسلامي قدرشناس همت و تلاش فرزندان خويش در نيروهاي مسلح بوده و توفيق فرزندان خود را در ارتش جمهوري اسلامي ايران در فراهم كردن امنيت مرزهاي گسترده ميهن عزيز زمينه‌ساز پيشرفت جامعه، رفاه و عدالت، سرافرازي و عزت دنيا و آخرت مي‌دانند. ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از تلاش‌هاي صادقانه و مجاهدت‌هاي خستگي‌ناپذير اين عزيزان قدرداني كرده و اميدواريم باتوكل به خداوند و عنايت خاصه از طرف حضرت وليعصر(عج) و تحت فرماندهي معظم كل قوا همواره موفق و منصور باشند.

   پايانی بر حاشيه‌هاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: نشست ديروز نقطه پاياني بر تمامي مسائل اخير مربوط به كميسيون ملي بود و اين كميسيون با اتحاد و اقتدار كامل به وظايف قانوني خود عمل خواهد كرد.
سيدحسين نقوي‌حسيني در تشريح نشست ديروز صبح كميسيون متبوعش، ‌اظهار داشت: نشست فوق‌العاده صبح ديروز اين كميسيون با حضور تمامي اعضا، تشكيل و در آن مهم‌ترين مسائل سياسي، امنيتي داخلي و خارجي بررسي شد. در اين نشست مقرر شد با توجه به در دستور كار بودن بررسي برنامه ششم توسعه در مجلس و پس از آن بررسي بودجه سال 96 و همچنين عدم‌امكان تشكيل جلسات كميسيون در برنامه عادي، كميسيون امنيت ملي جلسات ويژه و فوق‌العاده‌اي تشكيل داده و موضوعات مربوط به حوزه امنيت ملي و سياست خارجي را بررسي و پيگيري كند.
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در ادامه نيز به اتفاق آرا تصميم‌گيري شد که نشست ديروز نقطه پاياني بر تمامي مسائل اخير مربوط به كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي باشد و اين كميسيون با اتحاد و اقتدار كامل به وظايف قانوني خود عمل كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار