کد خبر: 830467
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد شهرداری ارومیه دارای فراز ونشیب بسیاری است وعملکرد این مجموعه رانه میتوان به طور کامل تایید ویا رد کرد.

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگارروزنامه جوان از ارومیه اظهار داشت: احداث برخی تقاطع های غیر هم سطح در سطح شهر ارومیه کارغیر کارشناسی شده بود ونیاید اداره کل راه وشهرسازی اجازه ساخت این تقاطع ها را به شهرداری می داد.
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه در برخی حوزه ها دارای عملکرد خوب ودر برخی موارد دارای عملکرد ضعیفی است افزود: متاسفانه کارنامه شهرداری ارومیه دارای فراز ونشیب زیادی است ولی با این حال نباید از اقدامات مثبت این سازمان در سطح شهر ارومیه چشم پوشید.
وی به اقدامات مثبت انجام شده از سوی شهرداری ارومیه اشاره کرد وافرود: احداث تقاطع غیر هم سطح در حومه باغ رضوان و گسترش فضای سبز از جمله اقدامات برجسته شهرداری ارومیه در سطح شهر بوده است.
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری ارومیه همچنان بدهی های خودرا به برخی از پیمانکاران پرداخت نکرده است گفت: متاسفانه مراجعات حضوری برخی پیمانکاران به دفتر اینجانب مبنی بر پرداخت مطالبات خود از سوی شهرداری بسیار زیاد است و از شهردار ارومیه تقاضامندم نسبت به این مسائل رسیدگی نماید.
وی به ساخت وسازهای غیر اصولی در حومه رودخانه شهرچایی اشاره کرد وگفت: باساخت آپارتمان ها ومنازل مسکونی در حومه رودخانه شهرچایی علنا به دمای شهر ارومیه افزوده شده است .
وی با بیان اینکه ارومیه جز کلان شهرهای ایران محسوب می شود افزود: باوجود این مساله هنوز هیچ امکاناتی از سوی دولت مبنی این مساله به ارومیه ارائه نشده است.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر