کد خبر: 830164
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی البرز خبرداد
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان البرز از احیاء ۳۵۰ واحد در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

جهانگیر شاهمرادی اظهار داشت: مشکلات واحدهای صنعتی حاضر در محل شهرک صنعتی اشتهارد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه حدود 300 واحد کوچک و 30 واحد متوسط را باید در بخش شهرک احیا کنیم، افزود: بیش از این تعداد را در سامانه بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کردیم و بالغ بر 120 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

شاهمرادی ادامه داد: اگر همین روند ادامه داشته باشد تا پایان سال بیش از 350 واحد را در بخش شهرک‌های صنعتی احیا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پدیده کم‌آبی مشکل جدی واحدهای جدیدی است که در شهرک صنعتی مستقر می‌شوند، افزود: هایتک و دانش بنیان بودن، نداشتن آلایندگی هوا و آب و مصرف آب حداقلی، از شروط ما برای واحدهای جدیدی است که در شهرک مستقر می‌شوند.

شاهمرادی با تاکید بر اینکه در 2 سال گذشته در استان البرز هیچ واحد فعالی به دلیل بدهی تملک نشده که مانع فعالیت آن شود، افزود: شورای هماهنگی بانک‌ها مصوب کردند که هر گونه تملکی حتما با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی استانداری انجام شود.

وی ادامه داد: حتی اگر بانک جانشین شود، فعالیت را به خود آن واحد می‌دهد، اما واقعیت این است که واحدهایی که از تسهیلات بانک‌ها استفاده کرده‌اند باید این سرمایه‌ها را برگردانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار