کد خبر: 830044
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
فرماندار شاهرود :
فرماندار شاهرود گفت: برای پوشش آنتن دهی تلفن همراه در مناطقی که محل تردد گردشگران است، اقدام شود.
 سید محمدرضا هاشمی در نشست رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه فاوا که به منظور بررسی مشکلات دو شهرستان شاهرود و میامی با حضور تعدادی از مدیران کل، به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد، افزود: پوشش دهی تلفن همراه در برخی مکان های گردشگری یکی از نیازهای اساسی مردم است و در صورت بروز حادثه دسترسی نیروهای امدادی را نیز سریع تر می کند.
وی افزود: به عنوان نمونه در تعطیلات عیدفطر امسال طی دوروز 35 هزار نفر از جنگل ابر بازدید کردند که این آمار خود نشان از اهمیت موضوع است.
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات سال آینده، بر لزوم رفع نقاط کور آنتن دهی در بخش هایی چون خارتوران بیارجمند و بسطام تاکید کرد و گفت: باید نسبت به برطرف کردن نقاط کوری که توسط فرمانداری به ادارات کل ابلاغ می شود، اقدام شود.
معاون استاندار سمنان همچنین اضافه کرد: رفع نقاط کور آنتن دهی در جاده ها به ویژه در مسیر شاهرود-طرود که جاده ای نیمه ترانزیتی است، باید در دستور کار قرار گیرد.
هاشمی یادآور شد: مشکل نبود پوشش مناسب تلفن همراه در حاشیه شهر ها و در شهرک های ایجاد شده برای مسکن مهر نیز دیده می شود که نیازمند توجه بیشتری است.
دومین نشست رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه فاوا این بار به منظور بررسی مشکلات شرق استان و به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد. در این نشست بخشداران دو شهرستان به بیان مشکلات مردم مناطق خود پرداختند. نبود پوشش تلفن ثابت و همراه در برخی روستاها، از مهم ترین مشکلات مطرح شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر