کد خبر: 830038
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
سردار سیدصادق حسینی درنخستین جشنواره استانی 9 دی در آینه رسانه در محل هتل زاگرس شهر ایلام اظهار داشت: در گذشته بزرگان نظام هموارهدر خصوص انقلابی ماندن سخن می‌گفتند که این سخنان امروز و در سال‌های اخیر برای همگان روشن شده است.


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: بر اساس گفته بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است و این را مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در 9 دی به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: مردم در سال 88 با حضور پر شور خود در انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان کشیدند و در این راه زحمات و تلاش بسیاری متحمل شدند که عده‌ای خواستند این تلاش‌ها را کم رنگ جلوه دهند.

حسینی اضافه کرد: اما مردم بصیر و انقلابی ولایتمدار در عرصه حاضر شده و توطئه فتنه‌گران را خنثی و بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن تجدید بیعت کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان با اقدامات خصمانه خود خواستند که شور انقلابی ملت ایران اسلامی را خنثی کنند و در این راهمنافقین، سلطنت طلبان و در رأس آنها آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: دشمنان غافلاز نقش انقلابی مردم در این راه گام گذاشته اما با روشنگری‌های امام خامنه‌ای و بصیرت مردم اینبار نیز توطئه‌های آنان در هم پیچیده شد.

وی ادامه داد: همانطور که مردم همواره جلوتر از مسؤولان در عرصه‌های نظام حضور دارند این‌بار نیز عده‌ایاز خواص و مسؤولان سیاسی این حماسه را یک اتفاق ساده می‌پندارند.

حسینی اضافه کرد:حماسه 9 دی سرنوشت‌ساز بود و این روز به دست توانمند مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و درج شده است.

بر اساس این گزارش، در پایان این آیین نیز از برگزیدگان جشنواره 9 دی در آیینه رسانه و جشنواره اربعین حسینیبا اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر