کد خبر: 829774
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزخبرداد
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان البرز خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر ضرورت قدردانی از شهدای ورزشکار، اظهارکرد: شهدای ورزشکار با لبیک به فرمان امام خمینی(ره)، میدان ورزشی و قهرمانی را رها کردند و به میدان قهرمانی و المپیک عشق و ایثار شتافتند و پیروزی خون بر شمشیر را تجلی کردند.

امیر غفرانی با بیان این‌که به فرموده مقام معظم رهبری "امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست"، از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار البرز، خبرداد و گفت: هدف از برگزاری "یادواره شهدای ورزشکار"، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان یک اصل عمیق دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و پویای ایران اسلامی، در مقابله با موج فزاینده تهاجم نظام سلطه در همه ابعاد است.

این مسئول افزود: در این یادواره از خانواده‌های شهدای ورزشکار البرز تجلیل می‌شود و بعد از یادواره نیز از خانواده‌های برخی از شهدای ورزشکار دیدار به عمل می‌آید.

غفرانی ابرازکرد: در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی و خیرمقدم مسئولان اداره کل ورزش، اجرای سرود و مدیحه سرایی و خاطره‌گویی با حضور خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان و مردم گرانقدر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در پایان با بیان اینکه مقدمات برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان البرز توسط سازمان بسیج ورزشکاران در حال پیگیری است، گفت: امیدواریم با برگزاری این یادواره بتوانیم جایگاه این عزیزان را در استان به درستی معرفی کرده و تجلیلی در خور شان شهدا انجام دهیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار