کد خبر: 829706
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مصرف گاز 13.5 درصد در آذر 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان افزایش یافت.
روح الله نوریان افزود: شهروندان استان سمنان در آذر سال 95 ه میزان 209 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 184 میلیون مترمکعب بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: میزان مصرف گاز در شهرستان سمنان در آذرماه سال 95 بیش از 36 میلیون متر مکعب ثبت شده است درحالی که این رقم در آذر سال گذشته 32 میلیون مترمکعب بوده است.
نوریان با بیان اینکه در آذر سال 95 مصرف گاز در شهرستان سمنان 12.5 درصد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: 17.2 درصد از گاز استان را مردم شهرستان سمنان مصرف می کنند.
وی با بیان اینکه 27.7 درصد از مصرف گاز استان سمنان در شهرستان شاهرود ثبت شده است، ادامه داد: با صرفه جویی در مصرف گاز، می توان شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم در مناطق مختلف استان باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: میزان مصرف گاز در شهرستان شاهرود در آذر سال 95 بیش از 58 میلیون متر مکعب ثبت شده است در حالی که این رقم در آذر سال گذشته 54 میلیون مترمکعب بوده است.
نوریان با اشاره به برخی توصیه ها برای ضرفه جویی در مصرف گاز، گفت: درزگیری پنجره های ساختمان، عایق بندی لوله ها و مخزن موتورخانه ها، خاموش بودن بخاری در اتاق هایی که استفاده نمی شوند، استفاده نکردن از شومینه به دلیل مصرف بالای انرژی و بازدهی کم، استفاده از پرده های ضخیم برای پنجره ها و تنظیم درجه حرارت خانه بین 18 تا 21 درجه سانتی‌گراد، می تواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف گاز داشته باشد..
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: 245 هزار و 27 خانوار استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند که از این تعداد 38 هزار و 606 خانوار در مناطق روستایی مشترک گاز طبیعی می کنند.
شهرستان شاهرود با 48 هزار و 247 خانوار و شهرستان سمنان با 45 هزار و 311 خانوار، به ترتیب بیشترین مشترکان گاز را در استان سمنان دارند.
در سال 94 میانگین مصرف گاز در استان سمنان روزانه پنج میلیون و 400 هزار متر مترمکعب بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر