کد خبر: 829479
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
فرماندار شاهرود :
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: با این که دولت تدبیرو امید در سال گذشته شرایط مالی سختی را تجربه کرد، اما این امر مانع خدمت رسانی و بهسازی راه ها نشد.
 سید محمدرضا هاشمی در آیین تقدیر از راهداران نمونه شهرستان شاهرود در اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، افزود: اصلاح هندسی سه راهی مجن، روکش آسفالت طرود، کلنگ زنی و تیغ برداری از جاده دستجرد-عباس آباد، رفع شیب و رمپ و نقاط حادثه خیر، نصب محافظ و بهسازی راه های روستایی بخشی از این کارها هستند.
وی به اجرای طرح روکش آسفالت روستای طرود و جاده عباس آباد - دستجرد اشاره کرد و گفت: روکش آسفالت روستای طرود پس از 15سال انتظار و آغاز آسفالت جاده عباس آباد - دستجرد هم پس از 34 سال در خواست های مردمی با همت مدیران استان و شهرستان اجرایی شده است.
فرماندار شاهرود گفت: جاده عباس آباد-دستجرد در کوتاه شدن راه زائران حرم رضوی (ع) و همچنین ارتباط بین میامی و بیارجمند نقش بسزایی دارد .
هاشمی با بیان این که 34کیلومتر از محور 60کیلومتری طرود-بیارجمند هم آماده آسفالت است ، گفت: از 70 طرح مصوب سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، 11طرح به شهرستان شاهرود تعلق گرفته که یکی از مهمترین این طرح ها بهسازی جاده شاهرود-آزادشهر است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه نزدیک به نیمی از مساحت 93هزار کیلومتر مربعی استان سمنان را شهرستان شاهرود تشکیل می دهد، گفت : بیشترین راه های شهری، بین شهری و روستایی استان هم در شهرستان شاهرود قرار دارند.
وی ساخت ایستگاه های مسقف بین راهی را برای انجام فریصه نماز و استراحت رانندگان عبوری موثرخواند و گفت: طرح ایمن سازی راه شاهرود-گرگان از طریق توسکستان یکی از اولویت های راه و ترابری در شاهرود است .
معاون استاندارسمنان به عبور آزادراه حرم تا حرم از حاشیه شهر شاهرودو ابراز نگرانی برخی از اهالی منطقه هم اشاره کرد و گفت: با پروژه ای که به منافع منطقه ضربه بزند مخالفت خواهد شد.
وی گفت : برای گذر این جاده از شاهرود که ظرفیت های خوبی را برای این منطقه فراهم می کند، پی گیری های زیادی از سوی استاندار سمنان، ، نمایده مردم شاهرود ومیامی و مسوولان شهرستان انجام می شود.
عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان هم در این آیین گفت: در یک سال گذشته 24 طرح در زمینه کاهش تلفات جاده ای و بهسازی راه های استان اجرا شده است.
وی گفت: پارسال با وجود مشکلات مالی زیاد، طرح های راهسازی متوقف نشد .
نژاد صفوی گفت: با هماهنگی برخی از پیمانکاران، تعدادی از طرح های بزرگ راهسازی استان بدون اختصاص اعتبار، آغاز شد.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان، اجرای باند دوم جاده دامغان-معلمان را از جمله این طرح ها خواند که بزودی تکمیل خواهد شد .
وی شغل راهداری را بسیار سخت خواند و راهداران را یکی از مهم ترین خدمتگذاران گمنام مردم عنوان کرد و گفت: راهداران در سرما و گرما و در هر شرایطی به مردم خدمت می کنند.
در این آیین از 6 راهدار استان سمنان و نیز راهدار نمونه کشوری تقدیر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر