کد خبر: 829008
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:
منوچهر سلمان زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب گفت: با وجود مشکلات پیش رو امسال حرکتی صورت گرفت و در کنار آنچه که قبلا وجود داشت که در محور بن- سامان به شهرکرد بخشی تحت عنوان حمل و نقل عمومی سواری کرایه اضافه شود.
حمیرا رحیمی

وی افزود: طرحی که در سراسر کشور قرار است عملی شود، اختصاص تعداد زیادی خودروی سمند و پژو با کارمزد بانکی 4 درصد برای مسیرهای روستایی است که هنوز سهم استان مشخص نیست، اما امید است این طرح در محورهای روستایی تحول مطلوبی ایجاد کند.

وی در ادامه از آماده بودن زیرساخت‌ها، معرفی افراد متقاضی و کنترل قیمت‌های سواری در مسیرهای روستایی خبر داد و افزود: برای افرادی که متقاضی نوسازی در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی هستند این بهترین فرصت است.

سلمان‌زاده گفت: در حوزه راهداری در همه شهرستان‌های استان با افزایش کارکنان، تجهیز امکانات و استقرار 38 اکیپ راهداری طرح زمستانی در حال اجراست و از آن جا که این استان بسیار مستعد حوادثی مانند رانش زمین، سیل جاده‌ای، کولاک و ریزش کوه است اقدامات راهداری از سخت‌ترین فعالیت‌های راهداری‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امسال افزایش آمار تصادفات را داشته‌ایم و بررسی‌ها نشان می‌دهد که شکل تصادفات در استان ما با کشور متفاوت است، سهم عمده تصادفات استان چهارمحال و بختیاری را واژگونی تشکیل می‌دهد بخصوص واژگونی موتورسیکلت‌ها و وانت‌بارها در محورهای روستایی که دلیل آن وجود گردنه‌ها و شرایط خاص جاده‌های استان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر