کد خبر: 828281
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
طی مراسمی
طی مراسمی، 9 کارمند بازنشسته اداره‎کل ورزش و جوانان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش جوان از کردستان، در مراسمی و با حضور مدیرکل و کارکنان ادارهکل ورزش و جوانان کردستان، 9 کارمند بازنشسته این ادارهکل مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم گفت: امروز گردهم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که 30 سال از عمر خود را در راه اعتلای ورزش این استان سپری کرده و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی‌اند.

حامد جولائی افزود: بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و پرداختن و یافتن راهحل‌های مناسب برای حل مشکلات به نوعی تکریم آنها را بجای آوردهایم.

وی اظهار داشت: به طور قطع تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات سریع، آسان و با کیفیت به این عزیزان مهمترین اولویت ادارهکل ورزش و جوانان است.

جولایی تصریح کرد: بازنشستگان، این گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص می‌توانند تجربههای کاری خود را که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است در اختیار جامعه و به ویژه کارکنان این ادارهکل قرار دهند تا خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه شود.

در پایان این مراسم، از فرهاد عبداللهی، فرهنگ مکتب‌داری، ابراهیم احمدی، خیرالله رستگار، جمشید میرزائی، مجید حیدری، فریده جلویزانی، فریبا شیرزادی و شمسی سفری که در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به افتخار بازنشستگی نائل آمدهاند، با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر