کد خبر: 828163
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
شبكه 5 سيما اجراي ويژه‌برنامه شب يلدا را به مجري سپرد كه چندي پيش در يك جشن سينمايي رسانه ملي را با سخنان دروغ مسخره كرده بود.
هادي عسگري
اجراي برنامه «ناردونه» ويژه شب يلدا كه قرار است امشب از شبكه 5 سيما پخش شود با احسان كرمي است. احسان كرمي، مجري تلويزيون چند ماه پيش و در حين اجراي هجدهمين جشن خانه سينما سخناني دروغ درباره ممنوع‌التصوير بودن خانواده كوثري از اينكه آنها در اين برنامه ممنوع‌التصوير نيستند و تصويرشان پخش مي‌شود ابراز خوشحالي كرده بود. احسان كرمي در حالي اين دروغ را گفته بود كه خانواده كوثري در چندين برنامه تلويزيوني حضور داشتند و ادعاي ممنوع‌التصويري اين خانواده در مرحله اول ظلم به صداوسيمايي است كه حقوق امثال كرمي را تأمين مي‌كند و به آنها اجازه عرض‌اندام مي‌دهد اما از آنجايي كه حافظه صداوسيما در برخي موارد به شدت ضعيف مي‌شود با وجود اين ادعاي دروغ شبكه 5 حاضر شده مهم‌ترين برنامه‌اش را در اختيار احسان كرمي بگذارد. برنامه «ناردونه» كه به تهيه‌كنندگي محمد حسين رضوي برادر كوچك‌تر محمود رضوي تهيه‌كننده سينما، اجرا خواهد شد قرار است امشب از ساعت 20 روي آنتن شبكه 5 سيما برود و آن‌گونه كه دست‌اندركاران اين برنامه گفته‌اند داراي سورپرايزهايي است.

سايت سينما ژورنال روز گذشته در خبري از احتمال حضور محمدرضا گلزار در اين برنامه خبر داد و نوشت: شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه كرمي و تيم توليد برنامه‌اش براي جلب نظر گلزار براي حضور در اين برنامه مدت‌ها رايزني كرده‌اند تا توانسته‌اند تأييديه او را بگيرند. در چنين حضورهايي معمولاً هديه ويژه‌اي هم از دست‌اندركاران برنامه براي استارها در نظر گرفته مي‌شود كه درباره اين استار رقم اين هديه هنگفت بوده است!برخي از رقمي ۱۰۰ ميليوني براي جلب نظر گلزار به حضور در اين برنامه گفته‌اند و برخي هديه دريافتي را حتي بيشتر از ۱۰۰ ميليون دانسته‌اند كه البته هيچ كدام تأييد نشده‌اند. اگر ادعاي اين سايت صحت داشته باشد، در شرايطي كه صداوسيما با بحران مالي روبه‌رو است، اهداي چنين جوايزي آيا غير مصداق حيف و ميل بودجه است؟

جالب اينجا است كه شبكه 5 بعد از پايان ويژه‌برنامه «ناردونه» ويژه برنامه ديگري نيز به مناسبت شب يلدا به روي آنتن خواهد فرستاد. ويژه‌برنامه دوم كه قرار است يك برنامه شاد تلويزيوني باشد هم با ساختاري مشابه ناردونه از حضور مهماناني شامل بازيگران و خوانندگان بهره مي‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار