کد خبر: 827657
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
مدیر عامل شرکت پارس«هوم کر» در آیین تجلیل از برندگان اصفهانی:
آیین تجلیل از برندگان اصفهانی شرکت هوم کر با حضور نیکپوی قاسملو مدیر عامل کشوری«هوم‌کر» و محمد رضا نوبخت نماینده شرکت عرشیا پخش در اصفهان و یک هزار و 200 شهروند اصفهانی در تالار مجلل کوثر برگزار شد.
در این آیین مدیر عامل شرکت پارس«هوم کر» اظهار کرد: شرکت بین‌المللی محصولات پارس در سال 1342 به عنوان اولین واحد تولیدکننده پودر شوینده دستی با نام تجاری (تاید) تاسیس و از سال 1344 با ظرفیت تولید 5هزار تن در سال آغاز به فعالیت کرد و در حال حاضر شرکت بین‌المللی محصولات پارس، سالانه بیش از 20 هزار تن پودر شوینده و سولفونیک اسید به کشورهای آسیای میانه، افغانستان، عراق، آذربایجان و حوزه قفقاز صادر می‌کند.
 نیکپوی قاسملو افزود: در حال حاضر هوم کر به عنوان برند شوینده در ایران است و خوشبختانه هنگامی که بازار رشد 7 درصدی داشته فروش این محصولات به صد در صد رسیده است.
او با بیان اینکه هوم کر یک ژنرال است، ادامه داد:درصدد افزایش سبد محصولات و تنوع زیاد و کیفیت بالاتر هستیم.همچنین طراحی پودرهای تخصصی برای لباس هایی با جنس و رنگ مختلف و عرضه آن به بازار از اهداف اصلی ماست.
قاسملو با اشاره به اینکه رشد فروش این محصول نشان از اعتماد مصرف کنندگان است، خاطر نشان کرد:ما منکر نقص در محصول نیستیم و هر کاری نواقصی دارد. ما هم از پیشنهادات و انتقادات آنها استقبال می کنیم تا نواقص رفع شود. زیرا در حال حاضر اگر برندی طراحی شده است به دلیل پذیرش همان انتقاداتی بوده است که در برندهای قبلی وجود داشته و ما همچنان این مسیر رشد را ادامه خواهیم داد.
قاسملو با بیان اینکه در 12 دوره از برندگان مصرف کننده این محصولات تجلیل شده است، گفت:در 7 مرحله برندگان اصفهانی بودند و در این مرحله،نفر اول حسام ربیعی از اصفهان برنده یک دستگاه خورو 206، یک واحد آپارتمان مبله و 20 میلیون تومان پول نقد و نفر دوم سولماز رحیمی از شاهین شهر برنده یک دستگاه خودرو شده است و تا برنده 405 هم جوايزي از جمله سكه و پول نقد داده مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر