کد خبر: 827427
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
جانشين فرمانده کل سپاه:
وزيربهداشت: جوسازي‌ها عليه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) به‌ دليل ايفاي نقش مؤثر در اقتصاد است
جانشين فرمانده کل سپاه با تأکيد بر اينکه افتتاح هر پروژه توسط قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) تير خلاصي بر توطئه‌هاي دشمنان است، گفت: امروز مديريت جنگ اقتصادي با استکبار، در دستان قرارگاه است.

به گزارش سپاه‌نيوز، سردار حسين سلامي در همايش مديران و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) با بيان اينکه امروز در فضاي نبرد جهاني به سر مي‌بريم، اظهار کرد: اين جنگ واقعي بوده و اهداف و استراتژي‌هاي دشمن در اين تقابل واقعيت‌هايي جاري و جدي است. جانشين فرمانده کل سپاه با بيان اينکه دنياي استکبار در گستره‌اي جهاني، سال‌هاست تصميم به اسير کردن ملت ايران در هيمنه ظاهري خود دارد، گفت: دشمنان مصمم هستند ملت ايران را تسليم کرده و به ما بقبولانند بدون تکيه بر آنها نمي‌توانيم ادامه دهيم. وي افزود: تقابل دشمن با ما براي اثبات اين دروغ است که بدون وابستگي به غرب، ساير کشورها عقب‌مانده، فقير، ضعيف و ناتوان خواهند ماند.

سردار سلامي با بيان اينکه جنگي جهاني عليه نظام اسلامي به راه افتاده است، گفت: امروز تلاش مجموعه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص)، تنها ساخت سکوهاي نفت و گاز، راهسازي، فيبر نوري و مسائلي مانند اين نيست، بلکه اينها محصول عيني فلسفه عميقي است که در ژرفاي مجموعه تلاش‌ها وجود دارد. وي در ادامه اظهار داشت: دشمن سال‌هاست با راهکارهاي مختلف، ملت ايران را تحت فشار قرار داده و قصد دارد در حوزه سياسي، بردارهاي نفوذ گفتمان انقلاب اسلامي را قطع و سياست نفوذ خود را در جامعه گسترش دهد، البته راه‌ها روي دشمن بسته است. جانشين فرمانده کل سپاه ضربه زدن به نظام اسلامي از حوزه اقتصاد را راهبرد زنده استکبار جهاني توصيف و تصريح کرد: فعاليت‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) در نقطه مقابل اين توطئه‌ها قرار داشته و افتتاح هر پروژه توسط قرارگاه آرزوهاي دشمنان را به يأس و نااميدي مبدل مي‌کند. سردار سلامي عملکرد و اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) را جهادي بزرگ و در راستاي اعتلاي ايران اسلامي توصيف کرد و گفت: اين اقدامات از روح انسان‌هايي با همت بلند و آرمان رفيع انساني سرچشمه گرفته و هرچند در ظاهر شاهد اجراي پروژه‌هاي گوناگون هستيم، اما باطني عقيدتي و معنوي در پشت آنها نهفته است.
 
ريشه جوسازي‌ها عليه قرارگاه خاتم از زبان وزير بهداشت
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: جوسازي‌ها عليه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) به‌ دليل ايفاي نقش مؤثر در اقتصاد است.
سيدحسن قاضي‌زاده‌هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در همايش مديران و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) اظهار داشت: تا پيش از اين تصور نمي‌کردم  قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) تا اين حد در سازندگي و عمران کشور نقش داشته باشد، اما مشاهده دستاوردهاي اين نهاد عظيم در قالب نمايشگاه، سبب آشنايي با اين مسئله شد. وي افزود: دستاوردهاي قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) بسيار غرورآفرين است، اين حجم از بالندگي و پيشرفت طي دو دهه اخير موجب افتخار براي ايرانيان است.  وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، جوسازي عليه قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) را به‌دليل ايفاي نقش اين قرارگاه در اقتصاد کلان ايران دانست و تصريح کرد: اين نهاد عظيم مي‌تواند بيش از اين موفق باشد و در صدور فرهنگ انقلاب اسلامي به ديگر کشورها نيز نقش‌آفريني کند. وي ادامه داد: اميدواريم همگي بتوانيم با کمک يکديگر، مهم‌ترين خواسته ملت ايران بعد از امنيت و آرامش، يعني رفاه و آسايش را نيز فراهم کنيم. جمهوري اسلامي با هزينه‌هاي بسيار به استقلال سياسي دست يافته و بايد زمينه‌ساز استقلال اقتصادي نيز باشيم زيرا مردم دچار مشکلات معيشتي هستند و اين وضعيت در شأن انقلاب و در تراز جمهوري اسلامي نيست. قاضي‌زاده‌هاشمي با بيان اينکه دولت در حال تلاش براي رفع مشکلات است، خاطرنشان کرد: با اين حال ساختارهاي دولتي مشکلاتي دارند و مي‌توان گفت همه چيز فراهم است که کاري انجام نشود؛ اگر با آنچه آرزو داشتيم فاصله داريم به همين دليل است که حاشيه‌ها بر متن يعني خدمت به مردم شريف ايران غلبه دارند و قواعد دست و پاگير و نظارت‌هاي بدون ثمر، بر حجم مشکلات افزوده‌اند.  وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي عنوان کرد: حقيقت اين است که فرهنگ انقلاب در بخش‌هاي اجرايي کشور به نحو مطلوب نفوذ نکرد و هرچند جهاد سازندگي در برهه‌اي از زمان فعال بود، اما بايد گفت جهاد هم جوانمرگ شد، بروکراسي اداري، سختي‌هاي بسياري براي مردم ايجاد مي‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار