کد خبر: 827083
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاري از تحقق١٠٠ درصدي برنامه های تولید این شرکت در سال جاري خبر داد.
ابراهيم پيرامون با اعلام اين خبر افزود : با توجه به وجود مشكلات فراوان و تحريم ها، شركت آغاجاري با برنامه ريزي و تلاش همكاران موفق به تحقق 100 درصدي تعهدات توليد نفت خود در ٨ ماهه گذشته سال جاري با بيش از 590 هزار بشكه روزانه در امر توليد شد.

وي با بيان اين مطلب افزود : علاوه بر توليد نفت ، توليد گاز خشك و مايعات گازي و نفتا از ديگر توليدات شركت آغاجاري بود كه در  ٨ماه گذشته نيز محقق شده است.

ابراهيم پيرامون گفت : در راستاي همسويي با اهداف شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و افزايش اقدامات مربوط به استفاده از توان و ساخت داخل به انجام رسيد كه مهمترين آنها ساخت كوپلينگ توربين سولار ساترن براي نخستين بار در سطح مناطق نفتخيز جنوب ، برنامه ريزي و انجام حدود 100 عمليات و اقدامات اصلاحي ، تعميرات اساسي ايستگاه هاي تقويت فشار گاز 3 و 5، طرح فرازآوري طبيعي چاه شماره 99 رگ سفيد با گاز، ساخت کامل يک مجموعه فرآورشي جهت توليد نفت نمكي در حوزه رامشير بصورتي که بتواند موازي با توليد نفت شيرين در مدار قرار گيرد بوده است.

وی در ادامه تصريح كرد : در سال  گذشته نيز اقداماتي در راستاي خودكفايي با استفاده از توانمندي توليد كنندگان داخلي و حمايت از طرح هاي پژوهشي ارائه شده توسط كاركنان كه داراي توجيه فني و اقتصادي بوده انجام گرفته ، كه ميتوان به تعميرات اساسي توربين ها ،كمپرسورها و مولد هاي برقي ،سفارش و ساخت قطعات مورد نياز با رعايت مجموعه استانداردهاي سيستم مديريت يكپارچه IMS و تمديد گواهينامه هاي معتبر بين المللي مربوطه اشاره نمود.

پيرامون همچنين با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل از سوي رهبر معظم انقلاب افزود: همه ما در شركت آغاجاري در تلاشيم تا با استفاده از توان داخلي و افزايش بهروري در راستاي تحقق اين شعار و ايجاد شور و نشاط در رونق اقتصادي كشور گام هاي موثري برداريم .

شركت بهره برداري نفت گاز آغاجاري با گستره 25000 كيلومتر مربع ودارابودن هشت ميدان نفتي كرنج ، پرنج ، آغاجاري ، پارسي ، پازنان،رگ سفيد، مارون و رامشير از شركتهاي زير مجموعه شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب است كه توليد ٢٠ درصد از نفت كشور را به عهده دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر