کد خبر: 826427
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور در کرمانشاه:
کرمانشاه – خبرنگار جوان: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه برجام با بدعهدی آمریکا روبه‌رو است گفت: هدف اصلی برجام توسعه اقتصادی است.
عبدالحسین شکری نیا
کرمانشاه – خبرنگار جوان: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه برجام با بدعهدی آمریکا روبه‌رو است گفت: هدف اصلی برجام توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه برجام با تلاش تیم مذاکره کننده و رهنمودهای مقام معظم رهبری به نتیجه رسید، اظهار داشت: هر چند برجام با بدعهدی آمریکا روبه‌رو است اما به دنبال آن گشایش‌هایی رخ داد و سبب صادرات نفت و افزایش تولید شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه هدف اصلی برجام توسعه اقتصادی بود، افزود: براساس گزارش‌ها اکنون برای دو سال و نیم ذخیره گندم در سیلوها وجود دارد و برای صادرات آن برنامه‌ریزی می‌شود.

امیری ادعا کرد با توجه به شرایط موجود تیم اقتصادی دولت عالمانه و منسجم عمل کرده است گفت: کاهش تورم بالای 40 درصد به هشت درصد در دولت یازدهم نشان دهنده این است که هدف‌گذاری دولت در این راستا صحیح بوده است.

امیری به وضعیت نابه‌سامان کشورهای همسایه از نظر اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: اکنون بحث‌ها و نزاع‌های سیاسی خیری برای کشور ندارد و در شرایط کنونی باید منابع محدود موجود مدیریت و اولویت‌بندی شود.

وی بدون اشاره به مشکلات و تخلفات مالی دولت در ماجرای فیش های نجومی و فساد هشت هزار میلیاردی با اعلام اینکه دولت با منابع محدود مواجه است، گفت: 48 هزار میلیارد تومان یارانه پرداختی فاقد درآمد است و از بودجه عمومی دولت هزینه می‌شود بنابراین دولت همت جدی برای توسعه اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه امروز در صحنه اقتصادی تمام افرادی که در راستای رونق اقتصادی تلاش می‌کنند جهادگر اقتصادی هستند، عنوان کرد: کشور اکنون نیازمند همدلی و انسجام است و استانهایی که هشت سال دفاع مقدس درگیر جنگ بوده‌اند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

معاون رئیس جمهور در این جلسه پاسخ روشنی به اعتراضات نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی درباره عدم تخصیص اعتیارات راه آهن، پالایشگاه آناهیتا، بازگشایی مرز بین المللی خسروی، مرز سومار، منطقه ویژه اقتصادی و رکوردزنی مستمر استان در کسب عنوان بیکاری نداد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر