کد خبر: 825988
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
معاون نظارت بر بهره برداری آبفای جنوب غربی استان تهران:
علیرضا گنجی خیبری گفت:با اعتباری معادل 300 میلیون ریال یک دستگاه سولار در مخزن شماره 2 نسیم شهر نصب شد .
بهاره عشقی صابر
به گزارش جوان آنلاین  علیرضا گنجی خیبری معاون نظارت بر بهره برداری آبفای جنوب غربی استان تهران ، اظهار کرد:به منظور مدیریت بحران در زمان قطعی برق با اعتباری معادل 300 میلیون ریال یک دستگاه سولار در مخزن شماره 2 نسیم شهر نصب شد .

گنجی خیبری افزود:با توجه  به گستردگی حوزه جمعیتی شهرستان بهارستان وضرورت بهره برداری مستمر و مداوم از مخازن آب آشامیدنی در این شهرستان ، با هدف  پیشگیری از مشکلات احتمالی در صورت قطعی برق منطقه  در زمان وقوع بحران و همچنین به منظور استفاده مداوم از انرژی برق با هزینه کمتر ، یک دستگاه سولار در مخزن شماره 2 نسیم شهر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی با اشاره به مشخصات این طرح ، بیان کرد: دستگاه سولار مذکور با هدف استفاده از انرژی خورشیدی در سیستم گندزدایی ، کلرزنی و سایر تاسیسات برقی مورد نیاز در مخزن مورد استفاده قرار می گیرد .

این مقام  مسئول افزود:این دستگاه با توجه به پکیج آنلاین با توان تولیدی 500 وات یا معادل نیم کیلو وات برق و پشتیبانی 48 ساعته که مجهز به اینورتر و باطری شارژی می باشد ، قادر به تامین برق مورد نیاز  در زمان قطعی برق شبکه سراسری  و همچنین قابلیت راه اندازی سیستم آنالیزور کلر زنی(موازات شبکه برق) را داراست .

 گنجی خیبری گفت: کل اعتبارخرید ،نصب و راه اندازی  دستگاه سولارمربوطه با هزینه ای  معادل 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری تامین گردیده و با توجه به اینکه طرح مذکور به لحاظ اقتصادی و قابلیت استفاده در تمامی اوقات شبانه روز مقرون به صرفه است .

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای جنوب غربی استان تهران ،خاطر نشان کرد:مطالعات لازم و مقدمات مربوطه در خصوص راه اندازی این روش در سایر مخازن  تحت پوشش این شرکت ،انجام شده و در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می رود با تخصیص اعتبارات لازم مطابق برنامه زمانبندی شده عملیاتی گردد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر