کد خبر: 824350
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی گفت: طرح «جی‌نف» طرح ملی اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در سال 95 است که پیشرفت فیزیکی این طرح به صورت مرتب باید کنترل ‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی گفت: طرح «جی‌نف» طرح ملی اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در سال 95 است که پیشرفت فیزیکی این طرح به صورت مرتب باید کنترل ‌شود.

ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزیدر نشست بررسی ابعاد مختلف اجرای طرح جی‌نف در استان مرکزی اظهار کرد: استاندارد سازی آدرس دهی و نقشه و سرویس‌دهی با اجرای طرح جی‌نف اجرا می‌شود، با اجرای این طرح کوچه و محلات در شهر و روستاهای این استان همنام سازی خواهند شد و بعد از آن شهرداری و دهیاری‌ها وظیفه پلاک‌کوبی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح جی‌نف در 3 بخش کد پستی، کدیونیک یا امکان اختصاصی طول و عرض جغرافیایی مکان‌ها و سامانه یکپارچه سرویس در خراسان شمالی افزود: علاوه بر سر و سامان گرفتن آدرس‌ها در شهر و روستا با اجرای این طرح آدرس دهی، استاندارد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: با اجرای این طرح شهروندان دیگر در آدرس دهی دچار مشکل نخواهند شد و تمامی مکان‌ها با یک کد شناخته می‌شوند این در حالی است که تمامی نهادهای دولتی بعد از اجرای این طرح باید مرسولات را متناسب با آدرس پستی و با کد 10 رقمی پستی که ارائه می‌شود، ارسال کنند.

افشون با اشاره به اهمیت اجرای این طرح ادامه داد: با توجه به اینکه نقشه‌های به روز رسانی شده مناطق مختلف استان در زمینه اجرای این طرح بسیار مهم و دارای اهمیت است به روز شدن نقشه‌ها از طریق مبادی ذی‌ربط به منظور در اختیار قرار دادن شرکت پست بسیار مهم و ضروری است، همچنین با توجه به اهمیت اجرای این طرح همکاری دستگاه‌های مختلف در این مورد باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ماده 12 آیین‌نامه جی‌نف بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان استان بر اساس بخشنامه و دستور ابلاغی استاندار مرکزی باید در زمینه اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی گفت: تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه اجرای طرح جی‌نف در استان مرکزی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای اجرای این طرح بسیار مهم و ضروری است و باید با جدیت دنبال شود، همچنین کمیته نقشه، نشانی و سرویس از جمله این کمیته‌ها است که ترکیب اعضا، شرح وظایف و برنامه‌ها باید از طرف اداره کل پست استان تنظیم و آماده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر