کد خبر: 824137
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

4378146601.jpg

رییس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: تمام تلاشمان بر این است تا تیم ملی وزنه‌برداری را به سکوی قهرمانی برسانیم و دوباره قهرمان جهان شود.

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو اظهار کرد: با توجه به این که تمام تلاشمان بر این است تا بار دیگر این تیم را روی سکوی قهرمانی ببینیم، برنامه‌ریزی انجمن وزنه‌برداری بر این مبناست تا در اولین اردویی که از بهمن آغاز می‌شود، با دعوت از وزنه‌برداران باتجربه و جوان، بهترین نفرات را برای مسابقات جهانی مکزیک (مهر سال آینده) آماده کنیم.

وی در خصوص خداحافظی برخی از وزنه‌برداران جانباز و معلول گفت: تا زمانیکه وزنه‌برداران به صورت مکتوب و رسمی خداحافظی خود را از تیم ملی وزنه‌برداری اعلام نکنند، کناره‌گیری از نظر ما رسمیت ندارد و همه عضو تیم ملی وزنه‌برداری هستند. در اردوی بهمن مشخص خواهد شد که چه کسانی از تیم ملی وزنه‌برداری خداحافظی کردند و چه کسانی هنوز توان خوب وزنه زدن را دارند. ما وظیفه داریم تمام وزنه‌برداران را به اردو دعوت کنیم.

رواسی اضافه کرد: الان شرایط وزنه‌برداری تیم جانبازان و معلولین به گونه‌ای است که مدتها از سکوی قهرمانی فاصله گرفته و وضعیت آن طور که انتظار می‌رفت، نیست. باید با برنامه‌ریزی مدون و حساب شده این فاصله را از بین ببریم و بار دیگر به سکوی قهرمانی نزدیک کنیم.

رییس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین با اشاره به اعزام تیم به دو رقابت بین‌المللی امارات و مجارستان تا پایان سال گفت: برای این که بتوانیم در مسابقات جهانی مکزیک و بازیهای پارآسیایی اندونزی حضور قوی و پررنگی داشته باشیم، باید از الان با برنامه‌ریزی خوب و دقیق و با برپایی اردوهای پی در پی داخلی و برون مرزی بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین رقم بزنیم و به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر احساس خطر دوپینگ در تیم ملی وزنه‌برداران جانبازان و معلولین وجود دارد، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و کنترل خوبی که از نظر دوپینگ فدراسیون طی چند سال اخیر نسبت به تمام رشته‌های پرمدال داشته است، هیچ خطری از این جهت تیم وزنه‌برداری را تهدید نمی‌کند و کنترل دوپینگ خوبی روی این تیم در چند سال گذشته صورت گرفته است.

رواسی در پایان پیرامون این پرسش که آیا برای آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری با مشکلات بودجه مواجه هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با توجه به استقلال پیدا کردن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک و با قولی که محمود خسروی وفا در خصوص اعتبارات به ما داده است، تصور نمی‌کنم برای آماده‌سازی تیم با مشکل اعتبارات مواجه شویم. به هر صورت هدف قهرمانی این تیم است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار