کد خبر: 823868
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم کلنگ زنی احداث قرائتخانه و فرهنگسرای شعر آئینی در بوستان شادی، با اشاره به تقارن این مراسم با اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: احداث فرهنگسرایی با مضمون شعر آئینی یک ایده ابتکارآمیز و ارزشمند است.
امیرحقیان در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان، گفت: اربعین از راه رسیده و رنگ عزا را بر روح و جان و زندگیمان نشانده است.
وی با اشاره به تقارن اربعین با حرکت کاروان های زیارتی از تمامی نقاط جهان، بخصوص عزاداران کشور عزیزمان ایران به سوی کربلا و برپایی مراسمات مذهبی و زیارتی، گفت: آن دسته از عزیزانی که از همراهی خیل عظیم عاشقان حسینی بازمانده اند، امروز با حضور در این مراسم و تجلیل از مقام شاعر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)؛ شهاب، زیر پرچم امام حسین(ع) از ثواب معنوی برخوردار خواهند بود.
امیرحقیان ضمن تقدیر از شهردار منطقه چهار در راستای برپایی این مراسم، افزود: اقدامات عمرانی شایسته ای در سال جاری از سوی منطقه 4 انجام پذیرفته و با تلاش های شبانه روزی همه عوامل منطقه روز به روز شاهد عمران و آبادی منطقه هستیم.
این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به کلنگ زنی قرائتخانه و فرهنگسرای شعر آئینی در بوستان شادی، گفت: برای اولین بار در روز اربعین حسینی، کلنگ اولین فرهنگسرا با کاربری فرهنگی و مذهبی با نام شعر آئینی بر زمین زده شد که مختص حسینیون خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر