کد خبر: 823748
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سال های آینده باید وضعیت زیرساخت ها، راه های دسترسی و نقاط ضعف مرز چذابه را مرتفع کرد.

همایون یوسفی در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: وضعیت زیرساخت ها در پایانه مرزی چذابه نسبت به سال های گذشته بهتر شده ولی شاید بهتر این باشد که روی نقاط ضعف فعلی برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

وی افزود: نکته اصلی راه های دسترسی به مرز چذابه است که باید برای سنوات آینده وضعیت بهتری داشته باشند و همچنین باید امکاناتی دیده شود که از ازدحام و اتلاف وقت زائران جلوگیری شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات مختلفی در مرز چذابه انجام می شود که یکی از آنها کنترل بهداشتی است چون نوع بیماری ها در کشورهای مختلف با هم متفاوت است.

یوسفی ادامه داد: تیم های مراقبت های بهداشتی با دقت نظر بیشتر از بروز مسائل بهداشتی جلوگیری می کنند.

وی بیان کرد: انشالله به مناسبت اربعین همه بتوانیم از این ایام عزاداری استفاده کامل را داشته و همیشه رهرو اهل بیت باشیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شور و عشق حسینی باید به عنوان یک فرهنگ پایدار در جامعه اسلامی و ایرانی پررنگ تر باشد.

یوسفی در پایان عنوان کرد: آزادی خواهی و دفاع از مظلومان بزرگترین پیام اربعین، محرم و صفر است و امیدوارم ملت ایران همواره بتواند یاری رسان ملت های مظلوم دنیا باشد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر