کد خبر: 823747
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه:
فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه گفت: در سال جاری در محورهای خوزستان حدود ۶۰ درصد کاهش تلفات وجود داشته است.

سرهنگ داوود قاسمیان با بیان این مطلب اظهار کرد: این آمار نوید خوبی است و ارتقا فرهنگ در طول مسیر را نشان می دهد.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی که در محورهای چذابه و شلمچه وجود دارد، افزود: مسیر ترافیکی در خصوص تردد کامیون ها و کامیونت ها همچنان برقرار است و هنوز نمی توانند در محورهای چذابه و شلمچه تردد کنند و مسیر برگشت زائرین از کربلا به خاک جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین است.

رئیس پلیس ترافیک شهری و فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه خاطرنشان کرد: با زیربناها و زیرساخت های خوبی که انجام شد خوشبختانه ترافیک در حال حرکت و روان است و با توجه به اتوبوس هایی هم که در نقطه صفر مرزی و در بار اندازهایی که در نظر گرفته شده، برای انتقال کلیه عزیزان به سراسر کشور استقرار پیدا کردند ترافیک روانی وجود دارد.

سرهنگ قاسمیان با اشاره به اینکه زائران قبل از عازم شدن از مرزها به شهرهای خود حتما استراحت داشته باشند، توصیه کرد: کلیه عزیزانی که از مرز وارد کشور می شوند با توجه به اینکه خستگی بر آنها قالب شده چند ساعتی را در موکب ها که به همین منظور استقرار پیدا کردند، استراحت نسبی داشته باشند و بعدا نسبت به انتقال خودشان و زائران به داخل کشور اقدام کنند.

وی افزود: تمام توصیه ما این است که چون بیشتر صبح ها و بعد از ظهرها ورود زائران به خاک ایران را داریم، نیاز است که این عزیزان با توجه به مدیریت زمانی و استراحتی که می کنند، نسبت به برگشت خود اقدام کنند.

سرهنگ قاسمیان ترافیک در دهانه ورودی مرزها را مشکل اصلی در راه های مواصلاتی دانست و گفت: مشکل ما در خصوص راه های مواصلاتی این است که مخصوصا در ابتدای شروع مسافرت زوار، تمام خودروها نسبت به رعایت مقررات حتما رعایت کنند. بعضا برای پیاده یا سوار کردن مسافرین به صورت دوبله پارک می کنند و این مزید بر علت شده و ترافیک را در دهانه های ورودی مرزی سنگین کرده و نیاز است، کما فی السابق زائرین با پلیس همکاری کنند تا این ماموریت هم به نحو احسنت صورت بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر