کد خبر: 823270
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
مدير درالقرآن علامه طباطبايي بر لزوم نقش آفريني بيشتر فعالان عرصه قرآني در مقابله توطئه هاي دشمنان عليه قرآن کريم تاکيد کرد.
مرتضي نجفي قدسي چهارشنبه شب (19 آبان ماه) در اجلاس اساتيد تفسير قرآن کريم و اولين شب بزرگداشت سي و ششمين سال ارتحال آيت الله طباطبائي،که در دارالقرآن علامه طباطبايي برگزار شد، گفت:متاسفانه امروزه شبهات يکي از معضلاتي است که در جامعه ما در حال رواج است.

وي افزود: در اين بين دشمنان با نگاه مغرضانه به قرآن کريم سعي در شبهه پراکني دارند، عدهاي که شايد سررشته در فراماسونريها داشته باشند اين مسائل را براي آيات الهي مطرح ميکنند که بايد به لحاظ فکري و عقيدتي پاسخي شايسته به آنها داد.

نجفي قدسي اظهارکرد: در همين زمينه دارالقرآن در اين زمينه احساس مسئوليت کرد و حدود يکسال قبل در همين مکان با شکل گيري جلسات قرآني به مصاف اين نقدها رفته است.

مديردارالقرآن علامه طباطبايي اظهارکرد: کساني که عليه قرآن مطلب مي نويسند نگاهي ضد قرآني و همسو با دشمنان دارند؛ البته در اين زمينه نيز عدهاي از عالمان بزرگ به اين مسائل پاسخ گفتند و برخي ديگر در حال تدوين مجلداتي براي پاسخگويي هستند.

نجفي قدسي با بيان اينکه امروز بايد به مصاف مطالبي رفت که درصدد ايجاد تشکيک در وحيانيت قرآن است، افزود: علامه طباطبايي قيم بودن قرآن در گستره جهاني را ارائه کرده و با اتکا به اين تفاسير ميتوانيم به مصاف اين مسائل برويم.

وي با اشاره به جايگاه قرآن و عترت در جامعه اسلامي خاطرنشان کرد: تنها چيزي که ميتواند جامعه ما را در برابر هجمههاي فرهنگي دشمن مصون بدارد قرآن و عترت است.

مدير دارالقرآن علامه طباطبايي با بيان اينکه امروز در جنگ و تهاجم فرهنگي با دشمن هستيم تصريح کرد: دشمن با ترفندهاي مختلف جامعه و فضاي اجتماعي را مخدوش ميکند تا به معارف قرآن ضربه بزنند. وي با بيان اينکه بيت علامه طباطبايي بيت قرآن است، گفت: هر روز صبح دوره يک ساله مهارتهاي تفسير قرآن در دارالقرآن برقرار است و اساتيد بزرگ حوزه در اين مجموعه به بيان معارف قرآني ميپردازند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر