کد خبر: 822765
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
سرپرست اورژانس كشور در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»
سرپرست اورژانس كشور با اشاره به اينكه تلاش مي‌شود طي دو سال آينده كمبودهاي اورژانس كشور تكميل شود، گفت: اولويت در ارسال اورژانس هوايي در بيماراني است كه نياز فوري به آغاز درمان داشته باشند درمان‌هايي چون بحث پارگي عروق، آسيب هاي ستون فقرات و نخاعي، ضربه‌هاي مغزي و شكستگي‌هاي متعدد.
كمبودهاي اورژانس كشور طي دو سال آينده تكميل مي‌شودجوان‌آنلاين: سرپرست اورژانس كشور گفت: اولويت در ارسال اورژانس هوايي در بيماراني است كه نياز فوري به آغاز درمان داشته باشند درمان‌هايي چون بحث پارگي عروق، آسيب هاي ستون فقرات و نخاعي، ضربه‌هاي مغزي و شكستگي‌هاي متعدد.
 
پير حسين كوليوند، سرپرست اورژانس كشور در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به تقويت اورژانس هوايي كشور گفت: يكي از برنامه‌هاي اورژانس كشور در بحث فوريت‌هاي پزشكي، تقويت اورژانس هوايي و ناوگان اورژانس هوايي است كه طي اين هفته 7 پايگاه اورژانس هوايي به بقيه پايگاه‌هايمان اضافه مي‌شود و در نهايت 28 پايگاه اورژانس هوايي خواهيم داشت.
 
كوليوند افزود: در نظر داريم تعدادي بالگرد را به صورت ملكي براي اورژانس كشور خريداري كنيم و در اين خصوص كارهاي مطالعاتي آن انجام شده است. ما در كل كشور بايد 45 تا 50 پايگاه اورژانس هوايي داشته باشيم و در حال حاضر 21 پايگاه داريم و 7 پايگاه هم طي اين هفته اضافه مي‌شود. مابقي آن هم سعي مي‌كنيم با توجه به وسع خود زودتر انجام دهيم.
 
سرپرست اورژانس كشور با بيان اينكه با تقويت اورژانس هوايي تاثير و سرعت بيشتري را امدادرساني به مجروحان در حوادث مختلف شاهد خواهيم بود، اظهار داشت: اورژانس هوايي مي‌تواند خيلي موثرتر و سريع‌تر كار را انجام دهد و بسياري از عزيزان را نجات دهد و از خسارت‌هاي آنها كم كند اما مشكل اصلي در اين زمينه كمبود بودجه است كه در چشم‌انداز برنامه ششم اين موضوع را درنظر گرفته‌اند.
 
وي با تاكيد بر اينكه تلاش مي‌شود طي دو سال آينده كمبودهاي اورژانس كشور تكميل شود، گفت: اولويت در ارسال اورژانس هوايي در بيماراني است كه نياز فوري به آغاز درمان داشته باشند درمان‌هايي چون بحث پارگي عروق، آسيب هاي ستون فقرات و نخاعي، ضربه‌هاي مغزي و شكستگي‌هاي متعدد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار