کد خبر: 822421
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان:
براثر برخورد يك دستگاه موتورسيكلت با كاميون بنز كه در يكي از خيابان هاي شهرستان خميني شهر رخ داد راكب و ترك نشين موتورسيكلت در دم جان خود را از دست دادند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اين مطلب به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در ساعت 14 و 30 دقيقه روز جمعه 21 آبان ماه يك دستگاه موتورسيكلت با كاميون بنز خاور در تقاطع پاکمن ميردامادي برخورد كرد كه پس از اعلام اين حادثه كارشناسان پليس در صحنه حاضر شدند.

سرهنگ جهانگير كريمي‌ افزود: در اين حادثه بر اثر برخورد شديد رخ داده راكب و سرنشين موتورسيكلت در دم جان خود را از دست دادند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بررسي‌هاي به عمل آمده توسط كارشناسان پليس راهور مركز استان مشخص شد، علت تامه‌ تصادف عدم رعات حق تقدم توسط راننده كاميون بوده است.

سرهنگ كريمي در ادامه افزود: در قانون طبق ماده 119 آيين نامه راهنمايي و رانندگي در راه‌هايي كه خط كشي شده، وسايل نقليه بايد در مسير بين خطوط حركت كنند و از آن خارج نشوند و در صورت نياز به خروج و تغيير خط حركت، احتياط كامل را نموده و ابتدا با استفاده از چراغ راهنما و يا با دادن علامت، رانندگان وسايل نقليه ديگر را از قصد خود آگاه سازند و سپس با رعايت حق تقدم وارد خط‌هاي عبور ديگر شوند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با بيان اينكه راكب و سرنشين موتورسيكلت فاقد كلاه ايمني بودند اظهار داشت: بارها به موتورسواران در خصوص استفاده از كلاه ايمني هشدار داده شده و سخت گيري هاي فراواني نيز در اين زمينه از سوي پليس در نظرگرفته شده اما باز مي بينيم كه موتورسواران به اين موضوع بسيار مهم و حياتي بدون توجه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار