کد خبر: 822248
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیل بودن صنایع خوزستان آینده این استان را تحت خطر قرار داده است، گفت: 27 کارخانه در استان وجود دارد که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دارای مدیران غیر بومی هستند.
همايون یوسفی اظهار كرد: صنایع خوزستان در مرز تعطیل شدن قرار دارند و این موضوع از مشکلات بسیار عمده ای است که آینده خوزستان در معرض خطر قرار داده است.

وی افزود: احیاي این کارخانه ها به احیا خوزستان کمک می کنند و مطمئنا در احیاي اقتصاد مردم تاثیر بسیار مهمي خواهند داشت.

یوسفی خاطرنشان کرد: تنها 25 درصد اشتغال استان در بخش خدمات است. همچنین شبکه های ارتباطی استان در بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات فرسوده هستند و نیاز ضروری به پوشش فیبرنوری خوزستان وجود دارد.

وي در خصوص طرح تحول سلامت بیان کرد: سلامت یکی از معیارهای مهم پیشرفت هر جامعه است اما طرح سلامت مشکلاتی دارد و اگر قصد ايجاد سلامت در جامعه داشته باشیم باید سایر بخش های اقتصادی و اجتماعی توسعه یابد.

يوسفي گفت: به نظر می رسد هنوز شاخص ها و زیرساخت های اجتماعی و اقتصادی برای طرح تحول سلامت در کشور مهيا نشده است.

وی در خصوص دیگر مشکلات طرح تحول سلامت عنوان کرد: در اجرای این طرح شاهد یک شتابزدگی در عرصه دولت بودیم و اگر این طرح با شیب ملایم تری اجرا می شد، شاید شاهد تحولات و تغییرات بهتر این طرح بودیم.

وي در خصوص نقش بیمه ها در طرح تحول سلامت بیان کرد: تمام بار مالی این طرح بر دوش بیمه ها قرار دارد و تجمیع یا عدم تجمیع بیمه ها در کشور نياز به بررسی دقیق و بیشتری دارد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر