کد خبر: 821814
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان تشریح کرد؛
سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از راه اندازی سامانه جدید اینترنتی مشاهده سوابق بیمه شدگان در پورتال متمرکز سرویسهای غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف راه اندازی و به روزرسانی این سامانه اینترنتی از ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات غیرحضوری، افزایش رضایتمندی مخاطبان و بالا بردن ضریب امنیت آن خبر داد.

حیدری بلوکی در رابطه با این خبر گفت: بیمه شدگان به منظور مشاهده کردن سوابق پرداخت حق بیمه خود می بایست به سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به نشانی اینترنتی hormozgan.tamin.ir قشمت خدمات آنلاین مراجعه و جهت ایجاد حساب کاربری با استفاده از راهنمای مربوطه ثبت نام و گذر واژه (رمز عبور) خود را مشخص نمایند.

وی تصریح کرد: در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام و دریافت پیامکی مبنی بر ایجاد حساب کاربری، بیمه شدگان می توانند با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و گذر واژه تعیین شده به این سامانه وارد و سوابق خود را مشاهده نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: بیمه شدگانی که تمامی مراحل ثبت نام را انجام داده و پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام دریافت ننموده اند، با دردست داشتن مدارک هویتی جهت فعالسازی حساب کاربری، به نزدیکترین شعبه - ترجیحاً شعبه بیمه پردازی- مراجعه کنند.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسداله قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
1
با سلام اینجانب اسداله قربانی باشماره بیمه 0010528022 قبلن راحت به سوابق دستری داشتیم از زمان بروزرسانی ببعد برای ثبت نام جدیدموفق نشدیم هم ثبت نام کنیم وهم دسترسی داشته باشیم لطفن راه دسترسی را به ایمیل ما بفرستین تا ازسابقه خود باخبریاشیم با تشکر اسداله قربانی
مجید مختاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
1
0
سوابق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر