کد خبر: 821616
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
آیین افتتاح 70 پروژه محرومیت‌زدایی از مدارس خوزستان با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مدرسه خیر‌ساز شهید ناصر باوی شهرستان کارون برگزار شد.

مراسم افتتاح 70 پروژه از 160 پروژه محرومیت‌زدایی استان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مدرسه خیر‌ساز شهید ناصر باوی روستای کوت سید صالح شهرستان کارون برگزار شد.

وی در این مراسم اظهار داشت: بسیج جمع فداکاری از مردم برای مردم هستند، لذا در همه صحنه‌ها حضور خود را نشان داده‌اند و اکنون نیز در کمک به مستضعفان، درماندگان و در پیشبرد مسائل گوناگون کشور خط‌شکن هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در حال حاضر با همت مردم و دستگاه‌های دولتی، همچنین جوانان بسیجی جهاد سازندگی و ستاد محرومیت‌زدایی سپاه برنامه‌های خوبی در راستای تأمین نیازهای مردم و جبران عقب‌ماندگی‌های موجود در حوزه مدارس، راه، فاضلاب، درمانگاه و مراکز درمانی، مدرسه، آب آشامیدنی سالم، کتابخانه و مجموعه‌های فرهنگی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد:  از ۱۶۰ پروژه‌ای که در سطح منطقه در نظرگرفته شده بود، تاکنون ۷۰ پروژه به افتتاح رسیده است و دیگر پروژه‌ها نیز تا پایان سال با خط‌شکنی سپاه و همکاری دستگاه‌های دولتی افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر