کد خبر: 820953
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خبرداد:
اعضای یک باند 9 نفره سرقت خودرودر شهرستان اسلامشهر شناسایی و دستگیر شدند .
محمدرضا عباسی

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر ، اظهار کرد:اعضای یک باند سرقت خودرودر شهرستان اسلامشهر شناسایی و دستگیر شدند .

 

حسن آبادی  با اشاره نحوه  شناسایی و دستگیری اعضای این باند ، بیان کرد: چندی پیش فیلم حرکات خطرناک و خارج از کنترل یک دستگاه خودروی مزدا 3 در شبکه های اجتماعی پخش شد،این فیلم همراه با گزارشهای مردمی، سرنخی شد تا ماموران نیروی انتظامی پرده از فعالیت یک باند حرفه ای سرقت خودرو به ویژه خودروهای مزدا 3 بردارند .

 

وی افزود: اعضای این باند 9 نفره شامل یک زن و 8 مرد جوان است که، اقدام به سرقت  انواع خودرو بویژه خودروی مزدا 3 از مناطق غربی و شمالی تهران می کردند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:سرکرده این باند جوان بیست و یک ساله و سابقه داری است که ،پس از آزادی به اتفاق چند تن از دوستان خود از جمله یک دختر بیست ساله اقدام به تشکیل باند سرقت کرده  و این سارقان از خودروهای سرقتی ،را  برای سرقت لوازم خودروهای دیگر هم استفاده می کردند .

سرهنگ حسن آبادی خاطر نشان کرد: در تحقیات بعمل آمده ، اعضای این باند به سرقت 30 دستگاه خودرو از جمله 17 دستگاه خودروی مزدا 3 و 150 مورد سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده اند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر