کد خبر: 820844
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
تقدير حاشيه نشينان اهواز از فرمانده بسيج؛
70 پروژه خدمت رساني بسيج با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين، فرمانده سپاه و استاندار خوزستان، آيت الله كعبي و معاون روابط عمومي بسيج در حاشيه شهر اهواز افتتاح گرديد.
به گزارش جوان انلاين به نقل از خبرگزاري بسيج، 70 پروژه خدمت رساني بسيج با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين، فرمانده سپاه و استاندار خوزستان، آيت الله كعبي و معاون روابط عمومي بسيج در حاشيه شهر اهواز افتتاح گرديد.

سردار شاهوارپور- فرمانده سپاه حضرت ولي عصر عج خوزستان- در مراسم افتتاح كه با حضور صدها نفر از اهالي شهرستان كارون (محله كوت عبدالله) اهواز در مدرسه 10 كلاسه شهيد باوي برگزار شد گفت: از سه سال قبل 3 هزار پروژه آغاز شد كه 2500 پروژه تمام شده و تا پايان سال همگي به اتمام مي رسد.

وي در همين خصوص افزود: در اين پروژه ها 50 درصد با حمايت هاي ملّي و 50 درصد با حمايت هاي استاني صورت گرفته و تمام تلاش سپاه و بسيج خدمت به مردم است.

در اين مراسم اهالي شهرستان كارون (حاشيه شهر اهواز) از زحمات و مساعدت هاي سردار نقدي و سپاه تقدير نموده و امام جمعه كارون نيز لوح تقدير به فرمانده بسيج اهدا نمود.

سردار نقدي نيز در جايگاه حاضر شده و طي سخناني گفت: تعاليم ولايت فقيه همواره انقلاب را بيمه نموده و ولايت فقيه به ما آموخته كه همواره نوكر و خدمتگذار مردم باشيم.

وي ادامه داد: اين امر ولي و رهبري است كه در مناطق محروم حاضر شويم و به شايستگي خدمت رساني نماييم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به افتتاح پروژه ها تاكيد كرد: يقينا كارهايي كه براي مردم مومن و خوب اين منطقه اجرا كرده ايم خيلي كمتر از آنچه هست كه وظيفه داريم انجام دهيم.

وي نقش مردم مناطق محروم را برجسته خوانده و خاطر نشان كرد: بايد خود مردم و به ويژه جوانان مناطق محروم همت كنند و براي سازندگي مناطق شان تلاش كنند كه در صورت فعال شدن مردم، يقينا دولت و ساير نهادها هم بيش از پيش پاي كار مي آيند.

سردار نقدي در پايان تصريح كرد: بايد با برنامه ريزي دقيق، تمام توان مان را در خدمت رساني به مردم پاي كار آورده و شاهد يك خدمت رساني جامع و كامل به ولي نعمتان انقلاب باشيم.

گفتني است 162 پروژه محروميت زدايي شامل احداث مدرسه مسجد- كتابخانه- آبرساني- خانه مددجو- مجموعه ورزشي- درمانگاه و ... توسط بسيج و سپاه در حاشيه شهر اهواز در حال ساخت مي باشد كه در مرحله نخست 70 پروژه افتتاح و به بهره برداري رسيد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار