کد خبر: 820274
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
رئیس سازمان امور اقتصادي و دارايي خوزستان خبر داد:
رئیس سازمان امور اقتصادي و دارايي خوزستان گفت: مجموع درآمدهاي استان در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال ‌گذشته به ميزان 23.8 درصد کاهش يافته است.

مسعود صدري اظهاركرد: مجموع درآمدهاي استاني در اين مدت شامل درآمدهاي مالياتي، درآمدهاي حاصل از فروش كالا و ارايه خدمات، درآمدهاي حاصل از جرايم، خسارت و درآمدهاي متفرقه و نيز درآمدهاي حاصل از واگذاري دارايي‌هاي سرمايه‌اي يك‌هزار و 730 ميليارد تومان بوده است.

وي افزود: اين ميزان وصولي نسبت به ارقام منظور شده در قانون بودجه 95 حدود 75 درصد محقق شده است كه نسبت به ميزان مصوب در سال جاری 574 ميليون تومان کسری را نشان می‌دهد.

صدری تصریح کرد: همچنين درآمدهاي ملي سال 95 شامل ماليات علي‌الحساب شركت‌ها، ماليات معوق شركت‌ها، درآمد حقوق ورودي و درآمدهاي ملي ذي‌حساب‌ها تا مهرماه 583 ميليارد تومان بوده كه در مقايسه با سال‌گذشته 32 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به تحقق 257 میلیارد تومان مازاد درآمد استان در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال 95 با مازاد درآمد مواجه نخواهیم شد و کسری نیز خواهیم داشت. علت این امر احتیاط  در وصول مالیات از بنگاه‌های اقتصادی استان است و امسال جهت ملاحظه وضعیت بنگاه‌های اقتصادی و حمایت از تولید تا حدودی درآمدهای مالیاتی را کاهش داده‌ایم.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر