کد خبر: 819732
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
گله‌مندی از بی‌مهری مسؤولان ارشاد
سینما انقلاب اردبیل بعد از نیم قرن چهره عوض کرد تا با بازسازی و بهسازی مناسب در خدمت دوستداران هنر هفتم باشد.

مدیرسینمای انقلاب اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: بعد از نیم قرن که از ساخت سینما انقلاب اردبیل می‌گذرد ما با تأمین اعتبار و بدون اینکه ریالی کمک از مسؤولان فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنیم نسبت به بهسازی و بازسازی سینما انقلاب اردبیل اقدام کردیم تا بعد از سال 42 این سینما برای مخاطبانش در مشاهده فیلم فضایی جذاب و دل‌ربا باشد.

بهنام شهبازی با انتقاد از بی‌توجهی مسؤولان به ویژه فرهنگ و ارشاد در سرکشی نکردن از سینماهای فعال اردبیل بیان کرد: تنها دو سینما در استان اردبیل فعال است که بزرگترین آن سینما انقلاب اردبیل بوده و با نصب صندلی‌های جدید ظرفیت سالن سینما به 300 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی به ابعاد مختلف بازسازی سینما انقلاب اردبیل اشاره کرد و گفت: این بازسازی که در 40 روز انجام شد شامل صندلی، کف‌سازی با سنگ مرمر و بر اساس آخرین مدل سیستم صدا و تصویر است که به همراه نصب پرده‌های مناسب، تعویض روشنایی و رنگ‌آمیزی سالن نمایش متناسب با وضعیت سالن انجام شده است.

مدیر سینمای انقلاب اردبیل از نصب تابلوی سینما انقلاب با سردرب مناسب و تعویض درب ورودی و خروجی به همراه اصلاح و زیباسازی سالن انتظار، بهسازی بوفه، سرویس‌های بهداشتی و دیگر تعمیرات و بهسازی‌‌ها را یادآور شد و گفت: ما آمادگی داریم در سینما انقلاب اردبیل در کنار نمایش فیلم میزبان همایش ادارات، برنامه‌های جنگ شادی، همایش‌ها و برنامه‌های کنسرت و ... باشیم که قطعاً در این زمینه با رغبت و علاقمندی بیشتر حاضر به همکاری و ارائه خدمات هستیم.

* جشنواره فیلم فجر را در سینما انقلاب اردبیل میزبانی خواهیم کرد

شهبازی به برگزاری جشنواره فیلم فجر علاوه بر تهران در دیگر استان‌های کشور را نیز یادآور شد و گفت: ما از این جشنواره و پخش فیلم‌های آن استقبال کردیم و امیدواریم در سینما انقلاب اردبیل که تعمیرات و تجهیزات آن به اتمام رسیده است شاهد اکران جشنواره فیلم‌های فجر در اردبیل باشیم.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم برای ادارات و نهادهای مختلف حتی به صورت نیم‌بها و با تخفیف ویژه ارائه خدمات کنیم به طوری که روزهای سه‌شنبه‌ها سینماها بلیط نیم بها را به هموطنان ارائه می‌کنند

مدیرسینمای انقلاب اردبیل تصریح کرد: ما همزمان با اکران فیلم در تهران در اردبیل نیز شاهد پخش این فیلم‌ها هستیم و امیدواریم با بهسازی و مناسب‌سازی سالن سینما انقلاب اردبیل به ویژه صندلی‌ها آن استقبال مردم نیز از این بخش افزون‌تر شود.

شهبازی لذت دیدن فیلم را در سینما متفاوت از منزل و سایر مکان‌ها اعلام کرد و گفت: ما انتظار داریم خانوادها در سبد خرید خود رفتن به سینما را مورد توجه قرار دهند.

وی با انتقاد از مسؤولانی که حتی در طول سال یکبار نیز به سینما سرکشی نمی‌کنند، گفت: ما از استاندار اردبیل که علاقه‌مند به حوزه فرهنگ و هنر است در این سه سال بارها خواسته‌ایم تا حداقل سری به سینما بزنند اما متأسفانه در این سه سال یکبار نیز به سینما نیامدند.

مدیر سینمای انقلاب اردبیل به هزینه 170 میلیون تومانی بهسازی و مناسب‌سازی فضای سینمای انقلاب اردبیل اشاره کرد و گفت: قرار است 13 آبان همزمان با حضور معاون سینمایی وزیر ارشاد به صورت رسمی شاهد افتتاح سینما انقلاب اردبیل با چهره‌ای متفاوت‌تر باشیم.

شهبازی به استقبال بی‌نظیر مردم از فیلم «محمد رسول‌الله» به عنوان یک خاطره خوش در سینما انقلاب اردبیل اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا طبقه بالای سالن سینما انقلاب را نیز به سالن‌های مجزا تبدیل کنیم تا به عنوان یک پردیس سینمایی موفق به اکران سه فیلم همزمان در سینما انقلاب اردبیل باشیم.

وی به استقبال کم مردم در سال‌های اخیر از سینما اشاره کرد و گفت: ما در دهه 70 و 80 حتی در اکران برخی از فیلم‌ها شاهد استقبال بی‌نظیر مردم و صف بستن آنها در جلوی سینماها بودیم اما در شرایط کنونی چنین وضعیتی را کمتر شاهد هستیم که امیدواریم با آشتی دوباره مردم با سینما زمینه یک حرکت مطلوب‌تر و مناسب‌تر در این حوزه فراهم آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر