کد خبر: 819577
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان خبر داد:
مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان از پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال به کارآفرینان استان خبر داد و گفت: این تسهیلات برای حمایت از تولیدات داخلی پرداخت می شود.

مهدی امرایی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در راستای تامین و حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک از سال ۱۳۹۲ با تغییر نام از صندوق مهر امام رضا به صندوق کارآفرینی امید، فعالیت ها و تلاش های خود را آغاز کرد.

وی افزود: این صندوق به صورت گسترده در راستای ساماندهی و شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه های منابع انسانی و طبیعی با دو رویکرد منبع گرایی و بازار گرایی خدمات خود را ارائه می دهد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان بیان کرد: در سال جاری ۳۱ میلیارد تومان در استان برای اشتغال، ایجاد اعتبار شد که با برنامه ریزی و شناسایی ظرفیت ها در سطح استان به صورت بسته های اعتباری سه ماهه به شهرستان ها ابلاغ شد. هم اکنون در حال پرداخت این تسهیلات که دارای قریب به ۱۵ میلیارد تومان پرونده مصوب و پرداختی هستیم که در ۶ ماه اول سال جاری ۹۰ درصد ایجاد اشتغال شده است.

امرایی با اشاره به اینکه انتظار می رود دریافت کنندگان تسهیلات نسبت به پرداخت به موقع اقساط خود اهتمام جدی داشته باشند، گفت: در صورت وصول مطالبات این صندوق، ۱۹ میلیارد تومان مانده مطالبات (بدهی غیرجاری) داریم که از دستگاه های اجرایی  تقاضای همکاری برای تحقق تعهدات این صندوق را داریم.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در بدو شروع به کار به جز بحث اشتغال، بحث ازدواج را نیز در اولویت های کاری خود قرار داد که در این راستا تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال برای هر کدام از زوجین پرداخت تسهیلات داریم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان همچنین اشاره کرد: در دولت تدبیر و امید طی سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ قریب بر سه هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ و ۶۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال داشته ایم.

وی اضافه کرد: هرچه بازپرداخت اقساط بیشتری داشته باشیم افزایش ابلاغ اعتبارات استانی را خواهیم داشت.

امرایی در پایان افزود: در سال جاری نیز با روند رعایت اصول و قوانین صندوق کارآفرینی امید، فعالیت بیشتری در زمینه پرداخت تسهیلات خواهیم داشت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر