کد خبر: 819408
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:
رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: اکنون 14 هزار و 800 نفر عضو پایگاه های بسیج ادارات این استان هستند که حدود 75 درصد جامعه هدف سازمان را شامل می شود.
مرتضی ابوالخیریان در نشست فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان سمنان در سالن یادگار امام (ره)استانداری افزود: این تعداد که شامل هفت هزار نفرخواهرو هفت هزار و 800 نفر برادر هستند در 186 پایگاه مقاومت در دستگاه های اجرائی استان فعالیت دارند.
وی براجرای برنامه و فعالیت های این سازمان بر روی 9 محور اصلی خبر داد و گفت: خدمت رسانی، کمک به استقرار نظام اداری جهادی،کمک به ارتقا سلامت نظام اداری، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی با شیوه حلقه تربیت و تعالی،کمک به اسلامی شدن فضای اداری و دستگاه ها، کمک به افزایش کارآمدی نظام،امر به معروف و نهی از منکر و توسعه و تحقق روحیه جهادی از جمله رویکردهایی است که در برنامه ریزی های این سازمان به آن توجه شده است.
ابوالخیریان تحقق طرح اقتصاد مقاومتی را از دیگر رویکردهای این سازمان ذکر و اضافه کرد: یکی از ارکانی که در ادارات به اقتصاد مقاومتی کمک می کنند بسیج ادارات است که با اجرای برنامه های پیش بینی شده نقش آفرینی مثبتی در این زمینه خواهد داشت.
رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان یادآور شد: کمک به کارآفرینی بوسیله بسیج ادارات بانک ها، ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه صنایع و تولید و صرفه جویی و کاهش مصرف بی رویه انرژی در ادارات از اقداماتی است که از سوی بسیج ادارات در حوزه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و در آینده نیز طرح های دیگر به اجرا خواهد رسید.
ابوالخیریان همچنین از فعالیت 450 حلقه تربیت و تعالی در ادارات استان خبر داد و تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب با این شیوه در دستور کار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه و به خصوص ادارات و کارمندان اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ بسیجی که امام راحل برای دفاع از انقلاب و ارزش های ناب اسلامی بنا نهاده و حافظ ارزش هاست در سطح جامعه و به خصوص ادارات و کارمندان ترویج و گسترش دهیم.
رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره به برنامه های بسیج کارمندی در ادارات و اجرای این برنامه افزود: تکریم ارباب رجوع از دیگر اقدام بسیج است که باید در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود و باید تلاش کنیم تا بسیجیان کارمند ما الگویی برای سایر کارکنان باشند و در تکریم ارباب رجوع الگو باشند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم در این نشست با بیان اینکه بسیج نقطه قوت و مزیت مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: همه ما در سایه نظام اسلامی باید به مردم خدمت گذاری بی منت داشته باشیم و هر کس که عنوان بسیجی دارد وظیفه او در این حوزه 2 برابر است.
سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی با اشاره به فعالیت های مناسب بسیج ادارات استان سمنان در حوزه های مختلف،اضافه کرد: حضور مدیران دستگاه های اجرائی و بسیجیان به این سازمان اعتبار خاصی بخشیده است.
وی با تاکید بر این که باید از ظرفیت بسیج ادارات در برنامه ها استفاده کنیم، گفت: بسیج بهترین ظرفیت برای خدمتگذاری و توسعه ارزش هاست.
استاندار سمنان و معاونان استانداری در این نشست حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر