کد خبر: 818888
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
مدیرکل ارشاد خوزستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در استان خوزستان خبر داد.

محمد جوروند در نشست هم اندیشی اظهار کرد: جشنواره های فرهنگی ـ هنری در اهواز متمرکز نیست و در سایر شهرستان ها نیز برگزار می شود.

وی افزود:  بحث خرید کتاب از نویسندگان بومی جزو اولویت های من است و در زمینه چاپ و نشر که در استان انجام شود نیز حمایت می کنیم.

جوروند تصریح کرد: در زمینه چاپ و نشر کتاب برخی افراد به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین به قم و تهران می روند که این باعث ضعیف شدن ناشران خوزستانی می شود.

وی با تاکید بر اینکه درب ارشاد به روی تمام اهل خرد باز است، تشریح کرد: تا پایان سال برنامه هایی از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشران کشوری در بهمن ماه، برگزاری نخستین جشنواره داستان نویسی مکتب جنوب در آذرماه، برگزاری چهارمین جایزه کتاب سال خوزستان در دی ماه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: همچنین دومین جشنواره «من هم کتاب می نویسم» در اسفندماه، همایش استانی شعر عربی ولایت در سوسنگرد در آبان ماه، همایش شعر به رنگ انار ویژه دفاع مقدس در بهمن ماه، دهمین جشنواره کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره موسیقی استان در اسفندماه، سومین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در اسفند ماه، جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه، هفته فرهنگ در برج میلاد در آذرماه از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است.

جوروند خاطر نشان کرد: راه اندازی سینما سیار با نام سینما روشن را بعد از ایام محرم و صفر در شهرهایی که فاقد سینما هستند داریم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر