کد خبر: 817517
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی بانه از توزیع نفت سفید برای روستاهای فاقد گاز شهرستان خبرداد.
هیوا بلالی گفت : از ابتدای امسال تاکنون 30 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین در شهرستان بانه توزیع و مصرف شده است. از 30 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین مصرف شده 29 میلیون و 700 هزار لیتر آن بنزین معمولی و 500 هزار لیتر هم مربوط به بنزین سوپر بوده است.

وي افزود : در حال حاضر در شهرستان بانه 6 جایگاه شهری و یک جایگاه روستایی کار توزیع بنزین را برعهده دارند و با فعالیت خوب این تعداد از جایگاه‌ها در رابطه با توزیع بنزین در شهرستان بانه که یک شهر گردشگرپذیر و مسافرخیز است، کوچک‌ترین مشکلی نداریم.

اين مسئول با اشاره به نزدیک شدن ایام سرد سال وارسال نفت به مناطق صعب‌العبور و روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار نیستند، ادامه داد: این شرکت در راستای وظیفه ذاتی خود برای توزیع نفت رسانی به مناطق صعب‌العبور و روستاهایی که در شهرستان بانه از نعمت گاز برخوردار نیستند بیش از 60 درصد توزیع نفت رسانی را انجام داده است.

بلالی با بیان اینکه توزیع سوخت زمستانی هر ساله از ابتدای سال آغاز و تا قبل از فصل بارش برف به اتمام می‌رسد گفت : تا یک ماه آینده نیز توزیع نفت سفید برای روستاهای باقی مانده انجام می‌شود.

وی با اشاره به توزیع سوخت مورد نیاز سکونتگاه‌های حاشیه شهری بانه، افزود : امسال نیز مناطق حاشیه شهری بانه که هنوز گازکشی نشده‌اند نفت مورد نیاز خود را برای گذراندن فصل زمستان دریافت کرده‌اند و مشکلی در این‌باره ندارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار