کد خبر: 817415
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
فرمانده سپاه استان ایلام
این عظمت کشور اسلامی ماست که امروز بعد از 30 سال مردم در روستا ها و شهرهای کوچک و بزرگ یاد شهدا را گرامی می دارند و دلگرمی ما هم به همین خانواده های شهدا و اعتقادات آنان است نه برجام و پسا برجام.

؛ "سردار حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در مراسم گرامیداشت عملیات عاشورا و یادواره اولین شهید مدافع حرم استان و ده شهید والا مقام روستای گره چقا بولی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و در برگ برگ تاریخ این نظام آموزه های مکتب عاشورا به ثبت رسیده است.
سردار حسینی اظهار کرد: تنها در سایه تبعیت از مکتب سیدالشهدا (ع) بود که این نظام به پیروزی رسید و برای اثبات این کلام می توان به ایثار و از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد که سرتاسر آن برگرفته از قیام عاشوراست.
وی به رشادت های مردم این روستا در دوران دفاع مقدس اشاره و افزود: در این روستای کوچک افرادی وجود دارند که هم مادر شهید و هم همسر شهید اند و مفتخر به دریافت نشان ایثار از دست دولتمردان شده اند و هم اولین نفری که در استان ایلام از دست مقام معظم رهبری نشان فتح دریافت کرد، جناب آقای"اسدالله امینی" از نیروهای اطلاعات و عملیات زمان جنگ که وی هم از اهالی همین روستای گره چقای بولی است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی هم افراد این روستا و هم مردمان ایلام مقاوم و همیشه قهرمان شهر و دیار خود را ترک نکردند و با صبری زینب گونه به دفاع از کیان اسلامی پرداختند و با دشمن تا دندان مسلح، با دستان خالی به مقابله پرداختند.
سردار حسینی عنوان کرد: مردم با ایمان و معتقد به دین مبین برای حفظ اسلام و ارزش ها همچون حضرت سیدالشهداء (ع) کربلایی دیگر خلق کردند و فتح الفتوح آنان بر تارک تاریخ می درخشد.
وی خاطر نشان کرد: امروز دنیا فهمیده است که نمی تواند با ایران اسلامی به دید تحکّم رفتار کند و برای کشور ما حسابی جداگانه باز کرده است.
سردار حسینی گفت: امروز هر قدرتی که احساس کند که می تواند کشور گشایی کند و کشوری را به استعمار بگیرد، شب را به روز نخواهد رساند؛ ولی قدرتهای دنیا فهمیده اند در برابر ایران اسلامی قدرتی پوشالی و ناکارآمد دارند.

وی افزود: بعد از جنگ سرد و فروپاشی شوروی، آمریکا به بهانه 11 سپتامبر و با دلارها و حمایت های آل سعود خبیث، ایران اسلامی و کره شمالی و عراق را محور شرارت خواند تا بتواند با این بهانه به ایران اسلامی حمله کند؛ ولی همه مشاهده کردند که این کشور در باتلاقی که خود با دست خود کنده است گیر کرده و یارای خارج شدن از آن را ندارد و نه تنها امروز بلکه بعدا هم نخواهد توانست حتی فکر حمله به ایران اسلامی را بکند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اذعان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت رهبری داهیانه فرمانده کل قوا و ایمان و اعتقاد نیروهای مسلح آماده، در بالاترین میزان آمادگی دفاعی قرار دارد و همین اقتدار باعث شده که دشمنان خیال مقابله با ایران اسلامی را به دست فراموشی بسپارند و حتی به آن هم فکر نکنند.
سردار حسینی یادآور شد: متاسفانه کسی می آید و پیشنهاد تضعیف بودجه دفاعی را می دهد و می گوید، بهتر است بودجه های دفاعی برای بهبود وضعیت اقتصادی هزینه شود، غافل از اینکه این حرف عوام فریبانه و دشمن شاد کن است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: چرا باید آقای هاشمی عوام فریبی کند و آب به آسیاب دشمن بریزد؟ مگر یزیدیان با زر و زور و تزویر به مقابله با حسین ابن علی (ع) نرفتند؟ پس چرا شکست خوردند؟
سردار حسینی ابراز کرد: منش حسینی (ع) ایمان و اعتقاد است و آیا این منشی حسینی (ع) است که دشمن را از خود خشنود کنیم؟
وی تصریح کرد: این عظمت کشور اسلامی ماست که امروز بعد از 30 سال مردم در روستا ها و شهرهای کوچک و بزرگ یاد شهدا را گرامی می دارند و دلگرمی ما هم به همین خانواده های شهدا و اعتقادات آنان است نه برجام و پسا برجام.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: حدود یک سال و اندی از برجام می گذرد و آنچه همه دیده اند آن است که همه بند بند قراردادهای مربوط به ما اجرایی شده است و طرف مقابل هیچ اقدامی در برابر این همه امتیاز دولت مردان ما انجام نداده است؛ پس اگر عزتی هست از مقاومت مردم و خون شهداست نه برجام.
سردار حسینی به جمله ای از امام (ره) در خصوص خود باوری اشاره و افرود:امام راحل بارهای بار فرمودند "ما می توانیم و باید به خود باوری برسیم" و ما هم امروز اعلام می کنیم، رمز و راز پیروزی این ملت در تمامی عرصه ها و از جمله اقتصادی، اتکا به نیروی مومن و انقلابی و جهادی درون کشور و خود باوری است.
وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی و مومن این کشور امروز برای حفظ امنیت ما و کشور ایران اسلامی در کیلومترها دور تر از مرزهای داخلی به مبارزه با دشمنان می پردازند تا ما آرامش داشته باشیم و بتوانیم از این آرامش و امنیت بهره ببریم و نه اینکه به دشمنان خود چشم امید داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر