کد خبر: 816994
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
معاون فنی و مهندسی آبفای جنوب غربی استان تهران :
غلامرضا مرادی گفت:با اعتباری معادل 2 میلیارد ریال 1800 متر از شبکه های فرسوده نسیم شهر اصلاح شد .
محمدرضا عباسی

غلامرضا مرادی معاون فنی ومهندسی شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران ، در گفتگویی با خبرنگاران ، اظهارکرد:عملیات اصلاح و بازسازی شبکه اصلی آبرسانی به شهروندان در نسیم شهر  با اعتبری بالغ بر 2 میلیارد ریال  انجام شد .

مرادی  بیان کرد: در راستای خارج سازی خطوط قدیمی و شبکه های فرسوده از مدار توزیع و جایگزین کردن شبکه های جدید بلحاظ عدم کارآیی شبکه های قدیمی،عملیات اصلاح و بازسازی 2 کیلومتر از خطوط اصلی آبرسانی در نسیم شهر انجام و در حال اتمام می باشد .

وی افزود:دراین عملیات که درخیابان آزادگان،حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان پرستو انجام شده 2000 مترازخطوط قدیمی منطقه نسیم شهرازمدارتوزیع خارج شده و به جای آن خطوط جدید با استفاده از لوله های پلی اتیلن سایز 600 و 300 میلی متری و لوله های چدن داکتیل سایز 300 میلی متری مورد استفاده قرار گرفته که ،آب آشامیدنی 18 کوچه منشعب به خیابان مذکور از طریق این شبکه تامین و توزیع می گردد .

معاون فنی و مهندسی  آبفا ی جنوب غربی استان تهران تاکید کرد:عملیات جایگزینی این خطوط جدید که ازاوایل شهریور ماه سال جاری آغاز شده،درحال حاضر با اجرای 1800متر لوله گذاری و در مجموع 95 درصد پیشرفت فیزیک در حال انجام است .

 مردای خاطر نشان کرد: انتظار می رود ظرف مهرماه جاری وانجام 200 متر الباقی لوله گذاری ، کل پروژه به اتمام و بهره برداری برسد و از هدر رفت آب در این منطقه  کاسته شود و زمینه جلب رضایت بیشتر مشترکان فراهم آید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر