کد خبر: 816744
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: تعامل با مردم، گروه‌های سیاسی و اجتماعی و رسانه‌ها و همچنین حفظ سرمایه‌های اجتماعی از اولویت‌های کاری در استانداری است. حسن ابراهیمی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل حوزه استاندار و شهری استانداری بوشهر با قدردانی از مدیران استانداری بوشهر اظهار داشت: باید آزاده بودن و آزادی را وقف خدمت به دین و مردم کنیم تا اعتماد و بردباری در جامعه حاکم شود.

وی بیان کرد: حضور مجدد در فضای مدیریتی استان با نگاه تکلیف‌مدارانه و کمک به دولت و پاسخ به استاندار و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم استان است.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر بیان کرد: احساس کردم بی‌انصافی است که پس از پایان کار در فرمانداری گوشه‌ای بنشینم و نظاره‌گر باشم و تا زمانی که احساس کنم مفید هستم در خدمت مجموعه استان خواهد بود.

ابراهیمی با بیان اینکه مردم، دوری از حاشیه، کار و وحدت مسؤولان را از ما انتظار دارند، اظهار داشت: توجه به کارکنان و اهتمام به مسائل رفاهی و شایسته‌سالاری از اولویت‌های کاری بنده در مجموعه درون سازمان است.

وی اضافه کرد: تعامل با مردم، گروه‌های سیاسی و اجتماعی و رسانه‌ها و همچنین حفظ سرمایه‌های اجتماعی از اولویت‌های کاری بنده در این مسؤولیت است.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تعامل با معاونان استاندار و مدیران ستادی، هماهنگی درون‌سازمانی، همکاری و تعامل با فرمانداران و انجام نظم و انضباط اداری و دقت و مراقبت از شأن استانداری از دیگر اولویت‌های کاری بنده است.

قائم‌مقام معاونت عمرانی و مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر هم در این آیین گفت: کار کردن در کنار دکتر سالاری استاندار بوشهر برای بنده یک افتخار بوده و ایشان مثل یک برادر به معنای واقعی کلمه بودند و از اینکه به بنده اعتقاد و اعتماد داشتند نهایت قدردانی را دارم.

مهرداد ستوده افزود: 29 ماه در دفتر استاندار مشغول خدمت بودم و حتماً در این مدت هم نقصی داشتم و امیدوارم همه همکاران قصور و کمبودها را ببخشند.

وی بیان داشت: تلاش داشتیم اخلاق و احترام به افراد در دفتر استاندار را نهادینه کنیم و شخصاً از تمام مدیران استانداری و معاونان استاندار درس‌های زیادی گرفتم.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: به دلیل علاقه‌ای که به کار تخصصی خود در حوزه گاز داشتم چند بار از استاندار درخواست کردم اجازه بدهد تا به کار اصلی در شرکت گاز برگردم اما استاندار دستور دادند تا در محل دیگری افتخار خدمت به استان را داشته باشم.

ستوده با قدردانی از همکاری تمام مدیران استانی، مهندس راستی مدیر سابق دفتر شهری را فردی باتجربه و دانش نامید و گفت: مهندس راستی در صداقت، فروتنی و اشراف به کار الگوی بنده است.

وی افزود: کشور باید به سمتی برود که از تجربیات افرادی مثل مهندس راستی در عرصه‌های مختلف استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر