کد خبر: 816598
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یمن اکنون خط اول مقاومت بر ضد آمریکا، صهیونیستم و مزدور بزرگ آن‌ها در منطقه یعنی آل سعود است.
فارس: آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به موقعیت استراتژیک یمن اظهار کرد: این کشور اکنون خط اول مقاومت بر ضد آمریکا، صهیونیستم و مزدور بزرگ آن‌ها در منطقه یعنی آل سعود است، با وجود تمام حملات رژیم سعودی به یمن و جنایت‌های این رژیم، اما ملت مظلوم یمن به مقاومت خود در برابر رژیم سعودی ادامه می‌دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: با طولانی شدن مقاومت مردم یمن، ما شاهد رونمایی از موشک‌های بالستیک و راهبردی این کشور هستیم و برد موشک‌های یمنی حتی به شهر طایف و شهر ریاض هم می‌رسد، از آن‌سو هم شاهد پرتاب موشک از یمن به ناو نظامی امارات بودیم.

وی در خصوص توان نظامی یمن تصریح کرد: رونمایی این کشور از موشک‌های راهبردی نشان می‌دهد که مقاومت یمن توان گسترش ضربات نظامی خود را دارد و مناطق راهبردی عربستان از جمله پایتخت این کشور در تیررس موشک‌های یمنی‌ها قرار دارد، اما متأسفانه آل سعود از صبر استراتژیک یمنی‌ها سوءاستفاده کرد و جنایت اخیر را در بمباران مجلس عزاداری در صنعا مرتکب شد و صدها شهروند یمنی را شهید و مجروح کرد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به تبعات جنایت اخیر آل سعود اظهار کرد: ارتکاب چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای از سوی آل سعود به نابودی آن‌ها و گسترش موشک‌های بالستیکی یمنی‌ها منجر می‌شود، مقاومت یمن قدرت مقابله موشکی را در برابر آل سعود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آل سعود در آینده ضربه سنگینی را بابت ارتکاب چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای در یمن خواهد خورد، مقاومت مردم یمن در برابر آل سود مقدمه‌ای برای تحولات بزرگ در منطقه و بسترسازی برای مقاومت‌های دیگر است.

وی در خصوص نقش آمریکا در جنگ یمن تصریح کرد: حمله آل سعود به یمن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت، اما اکنون آمریکا می‌بیند که آل سعود در یمن شکست‌های بزرگی را متحمل شده است و به همین دلیل آمریکا سخن از دخالت نظامی در یمن می‌زند.

عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: قلعه مقاومت یمن مستحکم‌تر از آن است که دخالت نظامی آمریکا در یمن آن را از بین ببرد، آمریکا در خلیج‌فارس، دریای عرب و دریای مدیترانه شکست خواهد خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار