کد خبر: 816363
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
در تاسوعا و عاشورای حسینی اتفاق افتاد

به گزارش جوان از اردبیل، با تدارک کامل انتقال خون با تدارک کامل پایگاه‌های انتقال خون در شهرها و مناطق مختلف استان به ویژه حضور اتوبوس‌های خونگیری به شکل موقت بسیاری از هموطنان دیروز و امروز خون را به بیمارانی اهدا کردند که چشم‌انتظار یاری و مدد صاحبان نذرهای به رنگ خون هستند تا در مکتبخانه حسینی شفای مجددی پیدا کنند.

به گفته مدیرکل انتقال خون استان اردبیل طی دیروز و امروز بیشترین مراجعات برای اهدای خون انجام شده به طوری که استان اردبیل یکی از استان‌های موفق کشور در اهدای خون در این ایام است.

بابک رضازاده ادامه داد: پایگاه‌های ما طی فردا و پس فردا نیز به صورت ویژه آماده خونگیری از اهداکنندگان خون در قالب نذر خون هستند تا در این ایام بر اساس نوبت‌بندی که انجام شده نسبت به خونگیری از هموطنان اقدام کنند تا ذخایر خونی ما به میزان کافی پاسخگوی نیاز بیماران باشد.

وی همچنان از هموطنان خواست که در طرح نذر خون تا پایان ماه صفر به صورت تدریجی نسبت به اهدای خون اقدام کنند و از تمرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا که با حجم زیادی از مراجعات بودیم بپرهیزند تا امکان بهره‌مندی از خون و فرآورده‌های آن برای هموطنانمان فراهم آید.

به گزارش جوان از اردبیل، سال گذشته بیش از هزار و 200 نفر و امسال نیز نزدیک به 2 هزار نفر در طرح نذر خون ثبت‌نام کردند که انتقال خون استان آمادگی خود را برای انجام خدمات به هموطنان اعلام کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر