کد خبر: 815621
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان :
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری همزمان با اول دی ماه، سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار می‌شود.
رحیم جلیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئولان اجرایی نمایشگاه تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا با مشارکت شرکت‌های حفاری و خدمات جانبی و سازندگان، تولیدکنندگان، صنعتگران، تامین کنندگان و صنایع مرتبط، این رویداد اقتصادی به نحو مطلوب برگزار شود.

وی با اشاره به این‌که در سه سال گذشته نمایشگاه‌های صنعت حفاری و نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قالب نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار شد، افزود: تفکیک این نمایشگاه‌ها در پی سیاستگذاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت صورت می‌گیرد و با وجود فاصله زمانی کوتاه میان دو نمایشگاه، این مجموعه تلاش می‌کند تا با همکاری و مشارکت شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی حفاری ایران در یک برنامه‌ریزی منسجم زمینه برگزاری کیفی دو نمایشگاه را فراهم آورد.

جلیلی تصریح کرد: به دلیل تقاضای شرکت ملی حفاری ایران فضای مسقف و فضای باز نمایشگاه به طور کامل برای برپایی این رویداد اقتصادی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری نمایشگاه با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، گفت: در نمایشگاه سال جاری چهار سالن امام رضا (ع)، خلیج فارس، خرمشهر و کارون جهت غرفه‌های سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه‌ها و برای برگزاری همایش‌ها و پنل‌های تخصصی، تخصیص و تجهیز می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان اظهار کرد: مدت نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری که در تقویم نمایشگاه به ثبت رسیده چهار روز پیش بینی شده و مقدمات فراخوان، جانمایی غرفه‌ها و ثبت نام هم اکنون در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر