کد خبر: 814917
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده گرد و غبار تا پایان هفته خبر داد.

کوروش بهادری  با اشاره به تداوم گرد و غبار تا اواخر هفته اظهار کرد: توده گرد و غبار از اوایل ظهر روز جمعه از کشور عراق وارد استان خوزستان شده است؛‌روز گذشته شدت گرد و خاک بسیار بالا بود و امروز نیز این پدیده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این‌که کانون گرد و خاک دیروز و امروز، در کشور عراق است، افزود: این کانون‌ها به سبب بادهای شدید منطقه‌ای فعال شده و گرد و خاک با جریانات جنوبی به نواحی غربی و مرزهای کشورمان وارد شده است.

بهادری با اشاره به شدت گرد و خاک دیروز و امروز ادامه داد: به دلیل جو پایداری که بر استان خوزستان حاکم است، گرد و غبار تا آخر وقت امروز نیز در بیشتر نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اکنون میزان دید افقی در شهر ماهشهر 500 متر، اهواز 1000 متر، شوش 600 متر، شوش 1000 متر،‌ دزفول 700 متر، بهبهان 700 متر و آغاجری و امیدیه نیز 700 متر است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که دمای هوا تا پایان هفته بین 1 تا 3 درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه و دهدز با 15 درجه و بهبهان با 34 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 21 تا 31 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر