کد خبر: 814795
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: جایگاه کبدی این استان در سطح کشور از رتبه بیست‌ و هفتم به رتبه بیست‌ و یکم و سپس به رتبه سیزدهم رسیده است.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، محمد مشهدی‌آقایی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان قزوین که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیأت کبدی این استان قزوین اظهار داشت: رئیس هیأت کبدی باید توانمند و قدرتمند باشد و به اهداف و برنامه‌هایی که برای پیشرفت و تقویت رشته کبدی پیش‌بینی و طراحی کرده عمل کند.

وی عنوان کرد: باید ورزشکاران در هر رشته ورزشی نخست اخلاق و رفتار ورزشی داشته باشند و با همکاری و مشارکت در راستای دستیابی به قهرمانی گام بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به همگانی کردن ورزش کبدی در شهرستان‌های این استان افزود: باید تلاش شود ورزش کبدی در شهرستان‌ها تقویت و توسعه یابد و به عنوان ورزش همگانی مورد استفاده قرار گیرد.

مشهدی‌آقایی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت هم در رشته کبدی وجود دارد، تصریح کرد: جایگاه کبدی استان قزوین از رتبه بیست‌ و هفتم به رتبه بیست‌ و یکم و سپس به رتبه سیزدهم رسیده است.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: استان قزوین به دلیل اینکه همجوار استان تهران بوده به عنوان میزبان مسابقات و اردوهای ملی انتخاب می‌شود که در این راستا باید امکانات و زیربنای مطلوب و مناسب برای برگزاری مسابقات و اردوهای ملی به میزبانی استان قزوین فراهم و مهیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و همکاری فدراسیون کبدی تاتامی مورد نیاز تأمین شود و همچنین شرایط و زمینه ایجاد سالن مورد نیاز و تربیت و آموزش نیروی انسانی هم فراهم و مرتفع شود.

مشهدی‌آقایی با اشاره به مقام‌های کسب شده از سوی ورزشکاران قزوینی عنوان کرد: رضا علیپور موفق به کسب مدال نقره در رشته سنگ‌نوردی جهان، آرمین افراز ملک‌رودی وشوکار در رده سنی جوانان در وزن 65 کیلوگرم مدال برنز را به‌دست آورد.

وی مطرح کرد: استان قزوین یکی از استان‌های تأثیرگذار در پیشرفت ورزش همگانی در کشور است که باید اقدامات لازم در راستای توسعه ورزش همگانی در این استان انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: پیشرفت ورزش همگانی به ویژه ورزش کبدی نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است چراکه همکاری و جذب نوجوانان و جوانان علاقمند موجب پیشرفت ورزش کبدی در این استان می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر