کد خبر: 814084
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
در راستای تعاملات برون سازمانی؛
فرزاد رحیمی مدیر کل کانون در جلسه ی هم اندیشی مسوولان آموزش و پرورش و کارشناسان کانون تعاملات فرهنگی میان این دو ارگان را از برنامه های جدی فرهنگی در استان مطرح کرد.
حمیرا رحیمی

وی با اشاره به استفاده بهینه از فضاهای فرهنگی در جهت رشد و ارتقای کودکان و نوجوانان ایجاد فضایی مناسب در راستای تربیت اجتماعی و مهارت بخشی به اعضاء را از جمله اهداف دو ارگان عنوان کرد و افزود: ارتباط بیشتر کانون و مدارس طرحی هدفمند برای پرکردن درست اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان است و پیامد هایی چون ترویج فرهنگ، هنر و خلاقیت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون حق همه ی کودکان و نوجوانان این سرزمین است گفت: ما باید شرایطی فراهم کنیم که کودکان ، نوجوانان و خانواده ها بتوانند با فعالیتهای ما آشنا شوند و بتوانند بهره ی کافی از این حوزه ببرند.

فرزاد رحیمی شادی  را پیام مشترک میان فعالیتهای کانون برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: ارتباط مراکز کانون و مدارس  پیوندی در جهت آموزش و خلاقیت است. 

در این جلسه که با حضور مدیر کل کانون، جهانگیر دوستی، رییس اداره فرهنگی هنری، پروانه ارزانش مشاور مدیر کل و پوران حق گو رییس اداره استعداد های درخشان اداره کل آموزش و پرورش و کارشناسان ستادی کانون  برگزار شد راهکارهایی در راستای تعامل بیشتر کانون و مدارس ارائه شد.

برگزاری کارگاههای فرهنگی، هنری و ادبی برای مدیران مدارس در راستایی آشنایی با فعالیتهای کانون، ایجاد فرصت استفاده دانش آموزان از سینما تئاتر کودک و نوجوان کانون، حضور دانش آموزان در مسابقات مختلف کانون از جمله قصه گویی، دیدار دانش آموزان با نویسندگان و شعرای مطرح کشوری از جمله مصوبات این جلسه به شمار می رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر