کد خبر: 813172
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
استاندار خوزستان با بیان این‌که عملکرد بعضی از بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات احیاگر اصلا قابل قبول نیست، گفت: بانک صادرات در رأس این گونه بانک‌ها قرار دارد که به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی ندارد.
 غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک صادرات در رأس این گونه بانک‌ها قرار دارد که به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی ندارد و اگر ظرف مدت تعیین‌شده، این بانک نتواند امور خود را اصلاح کند، استان ملزم به برخورد خواهد بود و مجبوریم به نحو دیگری با اين بانک تعامل داشته باشیم.
وي افزود: عملکرد برخی بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات احیاگر بد نیست اما اين عملكرد خوب هم نیست ولي در كل عملکرد بعضی از بانک‌ها را می‌توان تحمل کرد.
شریعتی با تاکید بر واکاوی عملکرد بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات احیاگر خاطرنشان کرد: این نحوه عملکرد را باید واکاوی و مشخص کنیم كه عدم کارآیی بانک‌هایی نظیر بانک صادرات ناشی از استان است یا منشا آن ملی است. اگر ملی باشد به دولت ارجاع داده می‌شود و اگر منشا آن استانی باشد که باید نسبت به اصلاح روند کار در استان اقدام کنیم.
وی عنوان کرد: بانک‌هایی نظیر بانک صادرات که از منابع استانی بهره می‌برند و هیچ‌گونه خدماتی ارایه نمی‌دهند باید مکلف و موظف به ارایه خدمات شوند. در غیر اینصورت مجبور خواهیم بود به مردم، ادارات و سازمان‌ها اعلام کنیم که دیگر به بانک صادرات مراجعه نکنند و امور خود را از طریق دیگر بانک‌ها انجام دهند.
استاندار خوزستان افزود: در این زمینه کارگروهی تشکیل شده تا روند فرایند انجام امور در رابطه با پرداخت تسهیلات در بانک صادرات بررسی و نتایج به من گزارش شود زیرا در هر جلسه ستاد تسهیل و رفع تولید مسئولان این بانک قول حل مسائل را می‌دهند ولی استان چیزی مشاهده نمی‌کند.
شریعتی بیان کرد: در سایر بانک‌های استان روند پرداخت تسهیلات هرچند با تاخیر و آهسته، اما در حال انجام است و در مجموع این روند پیشرفت بدی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر