کد خبر: 813170
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
سرائیان مدیر عامل مخابرات ایران در همایش یک روزه در گرگان از اجرای پروژه ftth در شش ماهه دوم سال جاری خبر داد

 سرائیان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، که در چهارمین همایش منطقه‌ای امور فنی و راهبردی حوزه‌های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران در گرگان سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب  افزود :«آنچه به‌عنوان سند ره نگاشت رونمایی شده حاصل کار مطالعاتی کارشناسان بوده که از سال 90 و در دوره‌های مدیریت مختلف است.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر نگاه مثبت به این سند و محتوی آن اضافه کرد: «پیاده‌سازی سند ره نگاشت با ساختار سنتی ممکن نیست و می‌بایست برنامه تحول مخابرات ایران بر اساس این سند و با همکاری تمامی کارکنان به‌پیش رود.»

وی یکی از مسائل مهم را در سند ره نگاشت تغییر مدل عملیاتی و فرآیندهای کسب‌وکار دانست و گفت: «این سند باید به‌صورت شفاف و دقیق به اجرا درآید.»

دکتر سرائیان، با اشاره به ادغام شرکت‌های مخابرات استانی از ابتدای مهرماه افزود: «تأثیر این ادغام باید به‌صورت چشمگیر مشاهده شود.»

وی از شرکت‌های مخابرات استانی به‌عنوان خط مقدم عملیات‌های مخابراتی نام برد و گفت: «تمامی مدیران استانی باید موفقیت مخابرات را در بازار رقابت در نظر داشته باشند که این مهم جز با تعهد و دلبستگی به مخابرات رخ نخواهد داد.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود:  ما باید خیلی سریع وظایف ستاد و استان‌ها را تعیین و به آن‌ها اعلام کنیم؛ موانع را از سر راه برداریم و بر اساس مدل جدید کسب‌وکار پاسخگو باشیم. مسلماً مسئولیت مدیران و کارکنان استان‌ها بعد از ادغام و اجرای طرح یکپارچگی نه‌تنها کم نمی‌شود بلکه حساس‌تر و مهم‌تر نیز خواهد شد.

 وی گفت:" ساختار فرآیند و مدل عملیاتی ابزار فعالیت است و ممکن است بعد از چند سال تغییر کند. ساختار سنتی پاسخگوی اجرای ره نگاشت نیست، شاید مجبور باشیم برخی امور را به‌صورت پروژه یا مجری عملیاتی کنیم. درگذشته این امر را تجربه را کرده‌ایم. به‌عنوان نمونه، در زمان آقای مهندس غرضی با اضافه شدن یک فناوری جدید به حوزه مخابرات، از این روش استفاده می‌شد. مثلاً با ورود دیتا و سیار به کشور ابتدا مجری دیتا و سیار، سپس مدیر امور دیتا و سیار و سرانجام شرکت ارتباطات دیتا و سیار به وجود آمد."

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: "ما تغییرات ساختاری را انجام می‌دهیم اما حقوق و مزایای دریافتی مدیران و کارکنان تغییری نخواهد کرد."

دکترسرائیان از برنامه‌های شش‌ماهه دوم سال جاری سخن گفت و با تأکید بر اجرای به‌موقع آن، استقرار نظام ارزیابی عملکرد را ازجمله این برنامه‌ها دانست.

وی گفت:  استقرار این نظام موجب خواهد شد که ازاین‌پس پرداخت پاداش جبران خدمت تابعی از عملکرد افراد باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر