کد خبر: 812417
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم:
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: واقعه غدیر در روز ۳۰ شهریور ساعت ۹ صبح در شهرستان جاجرم بازسازی می‌شود.

سرگرد حسین اکبری فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت : این واقعه در دو شهرستان شیروان و فاروج بازسازی‌شده است و ما با دریافت امکانات و تجهیزات و تجربیات شهرستان‌ها با توان بیشتر برنامه را اجرا می‌کنیم.

اکبری با اشاره به اینکه این مراسم به مناسبت روز عید غدیر برگزار می‌شود افزود: بازسازی واقعه غدیر برنامه معنوی و تأثیرگذار بوده و تاکنون آن‌طور که شایسته است حق واقعه غدیر خم را به‌جا نیاورده‌ایم.

وی هدف از بازسازی واقعه غدیر را وحدت مسلمانان دانست و افزود: این برنامه در روز 30 شهریور ساعت 9 صبح در شهرستان برگزار می‌شود و از مردم انتظار داریم تا دید و بازدید از سادات را برای بعد مراسم بگذارند.

اکبری همچنین با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس ایام‌الله انقلاب اسلامی و ایام از خودگذشتگی شهدا را یادآوری می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: هفته دفاع مقدس تلنگری به بدخواهان جمهوری اسلامی ایران است و اگر کسی بخواهد در مقابل کشور ما بایستد مردم ما منسجم و یکدل و با کنار گذاشتن تمام اختلاف‌سلیقه‌ها در مقابلشان ایستادگی خواهند کرد.

اکبری هفته دفاع مقدس را برگ زرینی در انقلاب اسلامی دانست و افزود: این تکلیفی است که شهدا بر گردن ما نهاده و باید این روزها را گرامی بداریم.

وی همچنین به تشکیل کمیته‌ها در بخش‌ها و روستاها اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مختلفی هم‌چون دیدار با امام‌جمعه شهرستان، اجرای زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری شب‌شعر، اجرای نمایش به مناسبت روز سرباز و برنامه فرهنگی، هنری و صبحگاهی برای مردم شهرستان مدنظر داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار