کد خبر: 812415
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
چهارمین همایش بین المللی ولایت پنج شنبه(۱ مهر) از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار می شود.

 حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رئیس شبکه الاهواز و دبیر همایش بین المللی ولایت، در نشست خبری چهارمین همایش بین المللی ولایت، ضمن تبریک اعیاد این ایام گفت: پیامبر(ص) در روز غدیر بعد از اینکه پیام را رساندند، دعا فرمودند «اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و انصر من نصره و اخذل من خذله والعن علي من ظلمه» امیدواریم ما به عنوان شیعیان در دسته «وال من والاه و انصر من نصره» باشیم و در مقابل دشمنان اهل بیت(ع) در زمان حساس کنونی بایستیم.

وی با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی که تفکر اموی و وهابی تمام قد به میدان آمده و با تمام وجود به دنبال این هستند که شجره طیبه اهل بیت(ع) را از ما بگیرند، افزود: ما هم وظیفه داریم که کار خود را به نحو احسن به انجام برسانیم، جامعه رسانه ای ما وظیفه و مسئولیت شرعی در قبال خون شهدا در حراست و پاسداری از این شجره طیبه دارد.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان شیعیان و مردم ولایتمدار خوزستان این افتخار را داریم که استان ما دروازه ورود تشیع و ولایت به ایران است، تصریح کرد: پیام همایش ولایت به منطقه این است که اهواز در طول تاریخ، اکنون و در آینده پایگاه تبلیغ ولایت اهل بیت(ع) به منطقه بوده، هست و خواهد بود؛ اهواز دروازه نشر معارف اهل بیت(ع) است.

رئیس شبکه الاهواز، با اشاره به اینکه چهارمین همایش بین المللی ولایت پنج شنبه(1 مهر) از ساعت 8 تا 12 در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار می شود، اضافه کرد: این همایش به صورت زنده از پنج شبکه تلویزیونی داخلی و بین المللی پخش می شود.

وی ادامه داد: سخنرانان این همایش آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله قزوینی و دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و هیئت هایی از عتبات عالیات و متبصرین مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این همایش حضور خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر