کد خبر: 812275
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
ووشوکاران استان قزوین در جریان پیکارهای ووشوی سبک شائولین قهرمانی کشور 20 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، مسابقات ووشوی سبک شائولین قهرمانی کشور در حالی به کار خود پایان داد که ووشوکاران استان قزوین در این مسابقات خوش درخشیده و موفق شدند عناوین قابل توجهی را از خود بر جای بگذارند.

در این پیکارها که به میزبانی گیلان برگزار شد، ووشوکاران استان قزوین در دو بخش ساندا و تالو با حریفان خود رقابت کردند و در پایان توانستند با مجموع 20 مدال عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

در رقابت‌های بخش ساندا این رقابت‌ها ووشوکاران استان قزوین در مجموع موفق به کسب 6 نشان قهرمانی، 2 عنوان نایب قهرمانی و 6 نشان سومی شدند.

در پیکارهای بخش تالو هم ورزشکاران قزوینی موفق به کسب 6 مدال شدند که در این بین رنگ چهار مدال طلا و دو مدال هم به ترتیب نقره و برنز بود.

اما نفرات قهرمان این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا علیرضا اکبرپویانی، محمدحسین کشاورز، سعید بختیاری، عرفان مرادخانی، امیرحسین نوری، علی محمدی، محسن شهبازی و امید محمدخانلو بودند که البته پوریانی و کشاورز هر یک دو نشان طلا را به دست آوردند.

سهیل کرمی، علیرضا ادیب و سهیل ابراهیمی هم از دیگر ووشوکاران استان قزوین بودند که موفق شدند در این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند.

امیرحسین صفری، مرتضی مروتی، سهیل ابراهیمی، محمدحسین صمدی، امیرحسین حسینی، امیر افتخاری و حسین پنجعلی‌زاده هم دیگر نفراتی بودند که موفق به کسب مدال برنز شدند.

رئیس هیأت ووشوی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به کسب 20 نشان رنگارنگ ووشوکاران این استان در رقابت‌های قهرمانی سبک شائولین کشور اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران قزوینی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موفق شدند عناوین خوبی را کسب و نتیجه تلاش‌های خود را بگیرند.

علی تنباکوساز با بیان اینکه ورزشکاران استان قزوین هفته گذشته هم در جریان رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در سبک نانچوان عملکرد خوبی داشتند، افزود: ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها توانستند عملکرد قابل توجهی را از خود برجای بگذارند.

وی اظهار امیدواری کرد که ووشوکاران استان قزوین بتوانند در میادین آتی عملکرد درخشان خود را ادامه دهند و بتوانند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور جواز شرکت در اردوی تیم‌های ملی را کسب کنند.

گفتنی است، رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور سبک شائولین با شرکت بیش از 300 ووشوکار به مدت دو روز به میزبانی کلاچای استان گیلان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر